מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 28°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 28°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

"העיקר שהמשפחה שרדה": הפצועים מהירי למשמרת מתאוששים

בעקבות ירי הרקטה למושב משמרת שבשרון, ארבעה מהפצועים עדיין מאושפזים בבתי החולים. "תודה לכולם שבאים לעזור, זה לא יאומן", אמרה סוזן וולף בת 60 שנפצעה באורח בינוני. בני משפחת וולף שהרקטה פגעה בביתם איבדו שניים מכלביהם בירי

"העיקר שהמשפחה שרדה": הפצועים מהירי למשמרת מתאוששים
ארכיון צילום: חיים צח, לע"מ

בעקבות ירי הרקטה לעבר מושב משמרת שבשרון השבוע, ארבעה מהפצועים עדיין מאושפזים היום (שלישי) בבתי החולים מאיר ובילינסון. כמעט כולם בני משפחת וולף ושכנתם. סוזן וולף בת 60 נפצעה באורח בינוני והועברה לבית החולים בילינסון, אמרה הבוקר (שלישי) כי מצבה השתפר. "אני רוצה להגיד שאני מרגישה הרבה יותר טוב היום והכי יקר לי זה המשפחה והם שרדו וכולנו בסדר", סיפרה לוואלה! NEWS. "תודה לכולם שבאים לעזור, זה לא יאומן".

וולף מאושפזת במחלקת נוירוכירורגיה ועדיין נמצאת בהשגחה הדוקה בגלל סוג פציעתה, "מיקום הרסיס ועומק החדרים שלו מחייבים מעקב רפואי צמוד בימים הקרובים", אמר ד"ר שגיא הרנוף, מנהל המחלקה לנוירוכירורגיה בבית החולים. "לא נשקפת סכנה לחייה".

בר פאוקר בת ה-12 שאושפזה בבית החולים מאיר עדיין נמצאת תחת השגחה. ד"ר נסים אוחנה מנהל האגף האורתופדי מעדכן כי היא עדיין תחת טיפול אנטיביוטי. עוד הוסיף כי "בשלב זה אין צורך בניתוח".

פאוקר סיפרה כי "כשהתחילו האזעקות אבא העיר אותנו, בגלל שאין לנו מרחב מוגן יצאנו בריצה לבית של סבא וסבתא אבל הדלת אצלה היתה נעולה", אמרה. "הבום היה ממש חזק, ועלה מלא עשן מהבית, זה ממש מפחיד".

בירי אתמול נפגע בית במושב משמרת שבשרון ונפצעו שבעה תושבים, בהם תינוקת שמאושפזת בבית החולים מאיר, ומצבה מוגדר טוב והיא תעבור סדרת בדיקות וכן אם המשפחה, שצפויה להשתחרר עוד היום.

וואלה

art

 צבע אדום