מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 28°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 28°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אלו העיריות שביטלו הבוקר לימודים

בעקבות ההסלמה בדרום עיריות רבות החליטו לבטל את הלימודים וברחבי הארץ הוחלט לפתוח מקלטים, כלקח מירי הרקטה לשרון. בנוסף, מקטע הרכבת שדרות-אשקלון, נסגר לנסיעת רכבות הלילה עד השעה 6:00

אלו העיריות שביטלו הבוקר לימודים
גבול הרצועה, היום צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות ההסלמה בדרום והירי מעזה, במספר עיריות הוחלט על ביטול הלימודים היום (שלישי). במספר רב של ערים הועברה ההנחיה לפתוח מקלטים, בינהן תל אביב ובאר שבע, זאת בעקבות ירי הרקטה אתמול על השרון. 

באשקלון הוחלט כי לא יתקיימו לימודים בכל מוסדות החינוך בעיר, כולל מסגרות החינוך המיוחד והמוכש"ר, בעקבות הנחיות פיקוד העורף ובתיאום עם ראש העיר תומר גלאם. במהלך הלילה מספר אזעקות נשמעו בעיר. 

באשדוד הוחלט הבוקר שלא לקיים לימודים בכל מוסדות החינוך בעיר, למעט חינוך מיוחד.

בעיריית אופקים ובמועצה האזורית חוף אשקלון הוחלט גם כן על ביטול לימודים. באזור עוטף עזה, נתיבות, והמועצות האזוריות מרחבים ובני שמעון הוחלט, בתום התייעצות עם פיקוד העורף, על קיום לימודים בתוך מרחב מיגון תיקני בלבד. באותן רשויות ניתנה הוראה לביטול כל הטיולים והפעילות החוץ בית ספרית. כל יציאה לפעילות חוץ בית ספרית מחוץ לאזור עוטף עזה מחייבת לקבל אישור ביטחוני. בנוסף, המכללה האקדמית אשקלון הודיעה כי לא יתקיימו לימודים היום.

אלו העיריות שהחליטו על פתיחת מקלטים: באר שבע, תל אביב, הרצליה, כפר סבא, רעננה הוד השרון, רמת גן, גבעתיים, רחובות, גן יבנה, וקריית מלאכי. בערים אלו פתיחת המקלטים הינה לצורכי היערכות בלבד ואין לעת עתה כל שינוי בהנחיות פיקוד העורף. התושבים מתבקשים להמשיך לשמור על שגרה דרוכה ולהישמע להנחיות פיקוד העורף.

מקטע הרכבת שדרות-אשקלון, נסגר לנסיעת רכבות הלילה עד השעה 6:00 מתחנת תל אביב ההגנה אל ישובי הדרום, בקו הנגב המערבי בשל המצב הביטחוני.

mako

art

 צבע אדום