מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 28°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 28°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הלילה: נתניהו מקצר את ביקורו ושב לישראל

ארגוני הטרור בעזה הצליחו לשבש לנתניהו את התכניות ולגנוז לו נאום שתכנן לשאת בפני כינוס שדולת איפא"ק למען ישראל | אירוע לו הוא מייחל מידי שנה ונערך אליו רבות | ראש הממשלה ושר הביטחון ימריא לאחר 5 שעות איחור מהזמן שנקבע עקב התייעצויות שקיים בטרם ההמראה | ינחת בנתב"ג בצהריים

הלילה: נתניהו מקצר את ביקורו ושב לישראל
ארכיון צילום: קובי גדעון, לע:מ

מוקדם מהמתוכנן, בעוד כשעה וחצי בסמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, צפוי ראש הממשלה להמריא מוושינגטון לישראל, כאשר הוא צפוי לנחות בנתב"ג בשעות הצהרים המוקדמות של יום שלישי.

על פי התכנית המקורית, נתניהו אמור היה להישאר בארה"ב עד ליום רביעי בערב כשבשיא הביקור היה אמור לנאום בפני וועידת איפא"ק, אלא שבעקבות המצב הביטחוני שהסלים, הוא החליט לקצר את הביקור ולשוב למדינתו.

מאז השעה 05:19 אתמול (שני), עקב ראש הממשלה ושר הביטחון אחר המצב הביטחוני בישראל ואף אישר את כל יעדי התקיפה מתוקף סמכותו כראש הממשלה וכשר הביטחון, כאשר הוא קיים התייעצויות עם הרמטכ"ל, ראש השב"כ יחד עם ראש המל"ל בעזרת מזכירו הצבאי.

נתניהו החליט כי הוא נשאר בארה"ב, עד לאחר פגישתו עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שהסתיימה לעת ערב (שעון ישראל) והיה אמור להמריא לישראל לקראת השעה 22:00 אמש, אלא שלאור התחממות הגזרה החליט נתניהו להתעכב במעט, שכן במהלך עשר שעות הטיסה הוא יהיה מנותק לגמרי מהנעשה בישראל.

כאמור, ראש הממשלה נתניהו צפוי לנחות כאמור לקראת שעות הצהריים המוקדמות, כאשר על פי ההערכה הוא צפוי לכנס מיד עם נחיתתו את הקבינט המדיני - ביטחוני בכדי לדון במצב הנפיץ בעזה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום