מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 28°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 28°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

לשכתו של הנייה ו"מטה סודי" של חמאס: היעדים שצה"ל התקיף ברצועה

חיל האוויר תקף מספר מוקדים לאורך רצועת עזה, ביניהם את משרד ראש הלשכה המדינית של חמאס, כמו גם את המטה הסודי של הארגון. מדובר צה"ל נמסר כי "המבנה שהותקף שימש את חמאס לצרכים צבאיים, כמשרד לביטחון הפנים ולפגישות צבאיות רבות, והותקף בעבר במבצע עמוד ענן"

לשכתו של הנייה ו"מטה סודי" של חמאס: היעדים שצה"ל התקיף ברצועה
ארכיון צילום: פלאש 90

במסגרת תקיפת צה"ל הערב (שני) מטרות טרור של חמאס ברצועת עזה, מטוסי חיל האוויר תקפו את לשכתו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, מבנה בן חמש קומות הממוקם בשכונת רימאל בצפון הרצועה, נוסף על מטה סודי של ארגון חמאס. מדובר צה"ל נמסר כי המבנה שהותקף שימש את חמאס לצרכים צבאיים, כמשרד לביטחון הפנים ולפגישות צבאיות רבות, והותקף בעבר במבצע "עמוד ענן".

צה"ל מבצע את התקיפות בתגובה לירי הרקטה לעבר שטח ישראל הבוקר, עם נפילה ישירה בבית במושב משמרת שבשרון. מדובר צה"ל נמסר כי ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועה וממנה.

מוקדם יותר, לאור הערכת המצב הביטחונית, החליטו בצה"ל לחסום כבישים הסמוכים לגדר המערכת ולעצור את העבודות החקלאיות באזור. דובר צה"ל תא"ל רונן מנליס עדכן כי הרמטכ"ל החליט להקפיץ שתי חטיבות חי"ר ושריון ומפקדת אוגדה, כולל גיוס מילואים להשלמות ספציפיות. מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, הודיע הבוקר על סגירת המעברים ארז וכרם שלום ועל צמצום מרחב הדיג ברצועת עזה בעקבות ההסלמה.

וואלה

art

 צבע אדום