מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 28°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 28°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

רוכב אופניים בן 36 נהרג בתאונת דרכים קטלנית בצומת זיכרון יעקב

ההרוג, רכוב על אופניו, חצה באור אדום ולמרות הראות הטובה והתנועה הדלילה - נפגע על ידי שני רכבים, בזה אחר זה. צוות מד''א שהגיעו למקום סיפרו כי 'הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ללא דופק וללא נשימה''. שני הנהגים המעורבים בתאונה עוכבו בזירה

רוכב אופניים בן 36 נהרג בתאונת דרכים קטלנית בצומת זיכרון יעקב

זירת התאונה, היום (צילום: מד''א תיעוד מבצעי)

 

רוכב אופניים, אזרח סודן בן 36, נהרג הבוקר (שישי) כתוצאה מפגיעת שני רכבים בכביש 4 סמוך לכניסה לזיכרון יעקב . צוות מד''א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי ולאחר ביצוע פעולות החייאה נאלצו לקבוע את מותו. בוחני תנועה הגיעו למקום לחקור את נסיבות התאונה. צומת זכרון יעקב נחסם לתנועה לכיוון צפון.

התאונה אירעה מעט אחרי השעה שבע בבוקר, כאשר הגבר המנוח עמד באור אדום בנתיב השמאלי של כביש ארבע כשפניו דרומה, ואחרי המתנה לזמן מה החל ברכיבה על אופניו דרך אי התנועה להולכי רגל ואז התפרץ אל מעבר החצייה החוצה את המסלול לצפון של הכביש הבינעירוני בן שלושת הנתיבים.

ההרוג חצה באור אדום ולמרות הראות הטובה והתנועה הדלילה ההתנגשות הייתה ככל הנראה בלתי נמנעת. שתי מכוניות שבאו מדרום ונסעו זו לצד זו בנתיב השמאלי והנתיב האמצעי בדרכן צפונה פגעו בו בזו אחר זו. גופתו נותרה על הכביש כאמור, כעשרים מטרים מהמקום בו נותרו אופניו, לא הרחק ממעבר החציה. שתי המכוניות שפגעו בו עצרו בהמשך, ליד תחנת האוטובוס. הנהגים, תושב נתניה בן 24 ותושב ג'ת בן 54, מעוכבים במקום למסירת עדות.

 

חובש בכיר במד"א רוני דרורי ופאראמדיק מד"א רועי הבר סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו על הכביש אופניים ובסמוך שכב גבר כבן 36, הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ללא דופק וללא נשימה לאחר שככה"נ נפגע משני כלי רכב, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מוקדם יותר היום, רוכב אופנוע כבן 30 נפצע באורח קשה מהתנגשות בקיר ברחוב הירקון בתל אביב. צוות מד''א שהגיע למקום ופינה את הפצוע לבית החולים איכילוב כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעת ראש.

וואלה

art

 צבע אדום