מבזקים +
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 28°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 28°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 28°c
בית שמש 31°c
בני ברק 30°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

תוך שעה: כמה עצורים בבני ברק ורמת גן

המשטרה נוקטת יד קשה השנה במיוחד ויצאה לאכיפה מאסיבית, לשמור על ביטחון הציבור מפני נפצים וזיקוקים | בבני ברק וברמת גן נעצרו חמישה נערים שיסכנו את הציבור והמספר צפוי לעלות בשעות הקרובות • עוד ממה שקורה בעיר התורה: נער נפצע בפניו מנפץ

תוך שעה: כמה עצורים בבני ברק ורמת גן

 

"חייב איניש לבסומי בפוריא עד דלא ידע בין ארור המן לברוך מרדכי" (מגילה דף ז, ב), מאמר זה הוא המקור לאחד הדינים היסודיים של פורים. עם זאת, גם בפורים אסור להחזיק או להצית נפצים מסוכנים או להשתולל ולהפר את הסדר הציבורי. 

בשבועות האחרונים בעיקר, פעלה משטרת ישראל בכל רחבי הארץ על מנת לתפוס, להחרים ולהשמיד נפצים מסוכנים, שגם גרמו לפגיעות בנפש. במסגרת כך נעצרו לא מעט חשודים שנפתח נגדם הליך פלילי.

גם במהלך יום הפורים, פרוסים השוטרים על מנת לאכוף את החוק ולשמור על חיי האזרחים. בשעה האחרונה, בעקבות כוורות זיקוקים רבים שהוצתו בבני ברק, המשטרה והשיטור העירוני עצרו שני חשודים בצומת הרחובות אברהם בן דוד ועוזיאל.

בנוסף, חשוד בן 16 מבני ברק נעצר לאחר שניסה להפעיל כוורת זיקוקים, כמו כן נעצר נער בן 17 בבני ברק, בחשד להפרת הסדר הציבורי בעיר. עוד נעצר בן 16 בגין זריקת חזיזים וסיכון עוברי אורח ברמת גן.

באירוע אחר, נפגע נער באורח קל כתוצאה מנפץ שהתפוצץ ברחוב הגר"א בבני ברק. חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' סניף בני ברק העניקו לו סיוע ראשוני.

יוני צדוק חובש 'איחוד הצלה' סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בנער כבן 17 עם פגיעה בפניו. הנער לדברי חבריו נפגע מנפץ שהתפוצץ".

"משטרת ישראל ערוכה לחגיגות הפורים ופועלת להבטחת שלומם וביטחונם של המשתתפים. יחד עם זאת נדגיש ונחדד כי ננקוט באפס סובלנות כלפי אלו שיבקשו להפר את הסדר הציבורי. כמו כן, המשטרה קוראת לציבור לנהוג בזהירות ולהישמר מפני הסכנות הנשקפות משימוש במשחקים אסורים וחומרים מסוכנים" נמסר.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום