מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מיכאל מלכיאלי: "גנץ ולפיד יעשו רוטציה באופוזיציה"

ח"כ מיכאל מלכיאלי מתקשה להאמין שהשמאל ירכיב את הממשלה הבאה. לדבריו ש"ס תחסום כל ניסיון לפגיעה בסטטוס קוו.

מיכאל מלכיאלי: "גנץ ולפיד יעשו רוטציה באופוזיציה"
אילוסטרציה צילום: ויקיפדיה

ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס מעריך שבני גנץ ויאיר לפיד לא יהיו אלו שירכיבו את הממשלה הבאה.

"הרוטציה היחידה שגנץ ולפיד יעשו זה על תפקיד יו"ר האופוזיציה. אין להם שום אפשרות להקים קואליציה ובנימין נתניהו הוא זה שירכיב את הממשלה הבאה. מחובתנו לדאוג שתהיה ש"ס חזקה לידו על מנת שתדאג שתקציב המדינה ילך גם למוחלשים וכדי לשמור על הסטטוס קוו", אומר מלכיאלי בראיון לערוץ 7.

הוא מתפלא על מפלגתו של גנץ שאימצה את המצע של יש עתיד. "אני מאוד מתפלא על בני גנץ שהיה נראה בעיניי כאדם חכם והכניס למצע כהעתק הדבק את משנתו של יאיר לפיד. גנץ סובל מחוסר ניסיון פוליטי מובהק ומאמץ את הדברים של לפיד, אבל אנחנו לא נוכל לחיות באף קואליציה שזה המצע שלה".

ח"כ מלכיאלי משוכנע שש"ס תהיה שותפה בכירה בממשלת נתניהו. "השאלה היא איזה ממשלה נתניהו ירכיב. אנחנו היינו המפלגה הראשונה שהצהירה שתתמוך בו. אנחנו גם נדאג שהקואליציה של נתניהו תהיה רגישה חברתית וגם תחסום את הבנייה של הכותל הרפורמי, תחסום תחבורה ציבורית בשבת ותחסום את ברית הזוגיות".

הוא מתייחס לקמפיין של ש"ס בו מודגש הקשר בין ש"ס לנתניהו. "ש"ס לא קורצת לאף אדם ספציפי, אבל עם כל הכבוד לרצון שנתניהו יהיה ראש ממשלה ואנחנו מאמינים שהוא המנהיג הטוב ביותר כעת למדינת ישראל, הוא חייב מפלגה חברתית חזקה לידו".

ערוץ 7

art

 צבע אדום