מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נתניהו: אם נרכיב את הממשלה הבאה - תיק החינוך יישאר בידינו

לאחר שסמוטריץ' ופייגלין הביעו את שאיפתם לקבל את תיק החינוך לידיהם - הבוקר התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לסוגית תיק החינוך בממשלה הבאה: "אני רוצה לומר לכם שתיק החינוך יישאר בידינו – בידי הליכוד. זה הדבר החשוב וזה הדבר שאנחנו נשאף לעשותו"

נתניהו: אם נרכיב את הממשלה הבאה - תיק החינוך יישאר בידינו
עו"ד נבות תל צור צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90

בפתח ישיבת סיעת הליכוד הבוקר (שני) שהתקיימה במרכז למורשת בגין, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לסוגית תיק החינוך בממשלה הבאה, סוגייה שנמצאת בכותרות לא מעט, לאור העובדה שפוליטיקאים רבים לוטשים עיניים למשרד החינוך.

"במידה שהליכוד ירכיב את הממשלה הבאה, אני רוצה לומר לכם שתיק החינוך יישאר בידינו – בידי הליכוד. זה הדבר החשוב וזה הדבר שאנחנו נשאף לעשותו כדי להמשיך להנחיל ציונות ומציונות לכל ילדי וילדות ישראל".

נתניהו סייג: "לצורך זה, צריך להבטיח שהליכוד ירכיב את הממשלה הבאה ולצורך זה צריך ליכוד גדול – וזה המבחן הגדול: ליכוד אחד גדול מול כל השמאל. זאת הבחירה האמיתית, בין ממשלת שמאל בראשות לפיד וגנץ לבין ממשלת ימין של הליכוד בראשותי".

יצוין כי בימים האחרונים הביעו ח"כ בצלאל סמוטריץ' ויו"ר 'זהות' משה פייגלין את שאיפתם לקבל לידיהם את תיק החינוך.

כמו כן, לאחרונה עלו שוב ושוב הטענות כי תיק החינוך הובטח למפלגת הבית היהודי במסגרת המשא ומתן שהתקיים לאיחוד מפלגות הימין. אלא שבחודש שעבר מפלגת הליכוד הכחישה כל הבטחה כזאת, ואולם כעת גם נתניהו מבהיר בקולו בצורה ברורה כי לא היה הסכם כזה.

אגב, גם בליכוד לטשו עיניים לעבר התיק הפופולרי – השרה גילה גמליאל וסגנית שר החוץ ציפי חוטובלי הצהירו כי הן מעוניינות לכהן בתפקיד.

בישיבת הממשלה, שהתקיימה לזכרו של ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין, הוסיף נתניהו: "את המורשת הזאת של זכותנו על ארץ ישראל, זכותנו למדינת לאום שלנו בארץ ישראל, זה חלק מהמורשת שאנחנו צריכים להנחיל לצעירי ישראל".

"את השורשים להעמיק בקרקע, אבל בד בבד לשלוח ענפים מעלה מעלה. אני חושב שזה תמצית הדבר שהוא חשוב מבחינתנו – הנחלה לדורות ההמשך".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום