מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ניסנקורן: "אינני אחראי להשבתת הרכבת - פייק ניוז של נתניהו"

יו"ר ההסתדרות אמר כי לא קיבל הבטחה מגנץ בנוגע לתפקיד שר האוצר, אך ציין: "אני חברתי בכל רמ"ח איבריי" • ועדת הבחירות דחתה עתירה לפסילת שמה של "כחול לבן"

ניסנקורן: "אינני אחראי להשבתת הרכבת - פייק ניוז של נתניהו"
ארכיון צילום: בחדרי חרדים

בחירות 2019: אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות שמוצב במקום החמישי ברשימת מפלגת "כחול לבן" לכנסת, התייחס הערב (ראשון) לטענת מפלגת הליכוד כי הוא האחראי להשבתת קווי הרכבת: "זה פייק ניוז של ביבי, כפי שהוא יודע תמיד לעשות. כמו שכולם יודעים אני כבר בחופשה ולא עוסק בנושאים האלה. בכל השנים שכיהנתי כיו"ר ההסתדרות לא הייתה שביתה ברכבת". ניסקורן אמר את הדברים בתוכנית "החדשות" עם יעקב אילון.

לדבריו, לא הובטח לו שימשמש בתפקיד שר האוצר במידה ומפלגתו תגיע לשלטון: "אני בא בשביל לתרום עם הכישורים שלי". בנוגע לתפיסותיו הכלכליות ענה: "אני חברתי בכל רמ"ח איבריי".

ניסנקורן הוסיף כי "גנץ הוא ראי הופכי לנתניהו. אדם ישר לעומת אדם עם כתבי אישום כפןף לשימוע, בן אדם ערכי מול אדם שכל הזמן מתעסק בעצמו, ביטחוניסט מול אדם שרק מדבר ולא עושה ביטחון, בן אדם שרואה לנגד עיניו את הפריפריה, את החינוך הציבורי, את הבריאות הציבורית מול בן אדם שלא רואה אף אחד חוץ מעצמו".

בתוך כך, לוועדת הבחירות המרכזית הוגשה עתירה לפסילת השם "כחול-לבן" בטענה כי הסיעה המוניציפלית של מפלגת הליכוד במעלה אדומים נושאת את השם והעתקתו לזירה הציבורית - איננה חוקית. העתירה של בני כשריאל, ראש עיריית מעלה אדומים, נדחתה אחרי חוות הדעת של יו"ר הוועדה, שופט בית המשפט העליון חנן מלצר. ועדת הבחירות המרכזית הגיעה להסכמה שכשריאל ימשוך את עתירתו ובתמורה הצהירה כחול לבן שבעוד חמש שנים, במידה וכשריאל ירצה להתמודד שוב הוא יהיה רשאי לעשות זאת תחת השם "כחול לבן".

חדשות 13

art

 צבע אדום