מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

המתיחות בדרום: שני פלסטינים חדרו מדרום הרצועה ונעצרו

שני פלסטינים נעצרו לאחר שחדרו לשטח ישראל באזור המועצה האזורית שער הנגב. כוחות גדולים של צה"ל סרקו את השטח עד ללכידתם. כמו כן, שלושה זרי בלונים החשודים כבלוני טרור שוגרו לעבר שטח ישראל. האירוע מצטרף לשורת של תקריות בדרום שארעו השבוע

המתיחות בדרום: שני פלסטינים חדרו מדרום הרצועה ונעצרו
טנק צה"ל, ארכיון צילום: פלאש 90

המתיחות בדרום: שני פלסטינים חדרו לשטח ישראל היום (שישי) בצפון רצועת עזה באזור המועצה האזורית שער הנגב. כוחות גדולים של צה"ל סרקו את השטח עד ללכידתם. במועצה האזורית שער הנגב מסרו כי נכון לעכשיו אין הנחיות לתושבים.

במקביל, לפחות שלושה זרי בלונים החשודים כבלוני טרור שוגרו לעבר שטח ישראל וכ-6,000 פלסטינים מפגינים לאורך גבול רצועת עזה במספר מוקדים. עד כה בוצעו מספר ניסיונות לחבל בגדר והפלסטינים מדווחים כי ארבעה נפצעו בעקבות ירי כוחות צה"ל.

האירועים מתווספים לתקריות נוספות בגבול הדרום שהתרחשו השבוע. אתמול תקף טנק של צה"ל עמדת צבאית של חמאס בצפון רצועת עזה בתגובה לירי שבוצע לעבר תשתית צה"ל סמוך לגדר המערכת. בדובר צה"ל אישרו את התקיפה ומסרו כי אין נפגעים לכוחותינו. במקביל, הפרות סדר התרחשו בגבול.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערכת מצב ביטחונית באוגדת עזה ואיים כי ישראל תגיב בתגובה "כפולה ומכופלת" על כל גילוי של תוקפנות מצד חמאס.

נתניהו, ששמע סקירות ממפקדים בגזרה וסייר באזור גדר הגבול ישראל-מצרים, התייחס למתיחות המורגשת בימים האחרונים: "אני ער לכך שבימים האחרונים יש התחדשות של התוקפנות של חמאס בכל מיני צורות שונות ומשונות. כדאי שחמאס יבין עכשיו שכל גילוי של תוקפנות יענה בתגובה תקיפה כפולה ומכופלת מצד ישראל. מוטב שיבינו זאת עכשיו מאשר אחר כך".

וואלה

art

 צבע אדום