מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דרעי: נדרוש את משרד הקליטה

יו"ר ש"ס אריה דרעי הכריז הערב כי מפלגתו תדרוש את תיק הקליטה אחרי הבחירות: "אי אפשר להתסובב שם בלי לדבר רוסית". דרעי הצהיר שוב כי לא יישב בממשלה שגנץ ולפיד יעמדו בראשה

דרעי: נדרוש את משרד הקליטה
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ש"ס אריה דרעי הכריז הערב (שלישי) כי ידרוש את תיק הקליטה בממשלה הבאה. בדבריו בכנס באשדוד עקץ את ליברמן, שתיק הקליטה מגיע בדרך כלל למפלגתו ואמר: "המשרד לא יהיה עוד של עולי ברית המועצות. הוא יהיה לעולים מצרפת, הבית של היהודים מאתיופיה".

דרעי הוסיף: "היום אי אפשר להסתובב במסדרונות משרד הקליטה אם אתה לא יודע לדבר רוסית. חאלס! שיתחילו לדבר צרפתית ואמהרית ושפות אחרות".

יו"ר ש"ס הכריז פעם נוספת כי היא תמליץ לנשיא על נתניהו בבחירות הבאות, והצהיר "חד משמעית" כי ש"ס לא תשב בממשלה של גנץ ולפיד.

"הם (גנץ ולפיד) רוצים לשנות את הסטטוס קוו היהודי והם מנסים לטשטש את האמת", אמר דרעי. "המצע שלהם הוא כמעט העתק הדבק מזה של יש עתיד".

כמה שעות לאחר מכן, תקף ליברמן בתגובה את דבריו של דרעי: "ידידי, התבלבלת. לא יקום ולא יהיה. ישראל ביתנו תפעל בכל הכוח נגד בדיקות הד.נ.א. המשפילות והמבזות שהמציאו עסקנים חרדים, נקבל לידינו את משרד הפנים ונפסיק עם הגזענות והאפליה שמקדם הממסד החרדי כנגד יוצאי ברית המועצות לשעבר. נקדם נישואים אזרחיים ונאפשר לכל רשות מקומית להחליט באופן עצמאי לגבי פתיחת מרכולים בשבת. נקדם עלייה מכל התפוצות ונקבל את כולם בזרועות פתוחות".

mako

art

 צבע אדום