מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

התפילין של האחים הקדושים מויז'ניץ למכירה פומבית

רצועות התפילין של האחים האדמו"רים מויז'ניץ וויז'ניץ ממונסי זצ"ל מוצעות למכירה. מעוניינים? כנסו 

התפילין של האחים הקדושים מויז'ניץ למכירה פומבית


אם אתם חסידי ואוהדי ויז'ניץ בוודאי הידיעה הזאת מעניינת אתכם, רצועות התפילין של האחים הקדושים האדמו"רים בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ ואחיו האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי זצ"ל שיום היארצייט שלו חל היום מוצעות למכירה פומבית במחיר של אלפי דולרים. 

מדובר ברצועות הקדושות של תפילין של רבינו תם, אותן הניח הרבי בעל הישועות משה מוויז'ניץ והתפלל עימהן עד חודש אלול תשס"א  על פי הפרסום בבית המכירות 'בידספיריט' המצב הכללי טוב מאוד ואף קרוב לוודאי שהם כשרות למהדרין לשימוש נוסף. 

גם הרצועות הקדושות של תפילין דרש"י , אותן הניח הרבי מויז'ניץ ממונסי זצ"ל ווהתפלל עימהן עד חודש אדר תשס"א מוצעות אף הן למכירה בבית המכירות ומצבן הכללי טוב מאוד ואף קרוב לוודאי שהם כשרות למהדרין וראויות לשימוש נוסף. 

שני הרצועות הם מעזבונו של סופר הסת"ם רבי ישראל חיים האס ז"ל, שהחליף אותם לאדמו"ים  ובדק את פרשיותיהן. רצועות אלו ליוו את האדמו"רים שהתפללו בלהב אש קודש, והספיגו בהם את עבודתם הטהורה הנודעת לתהילה ולתפארת בכל תפוצות ישראל ואין ערך לחשיבותן. 

מחירם ההתחלתי שכל רצועת תפילין של אחד האחים מתחיל מ 1000 דולר ואף קרוב לוודאי שבמכירה הסופית בעוד שמונה ימים המחיר יטפס לכמה עשרות אלפי דולרים אותם ישקיעו חסידי ויז'ניץ ואוהבי יודאיקה. 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום