מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

משפחתו של הפלסטיני שנורה לאחר שדרס חיילים: "זה לא היה פיגוע"

במשפחתו יוסף ענקאוי שנסע ברכב שהיה מעורב בפיגוע הלילה ונורה למוות, טוענים כי לא הייתה לו ולנהג כוונה לבצע פיגוע, "הם רק התחילו את החיים". המשפחה אף דוחה את את תחקיר צה"ל לפיו קודם לכו יידו השלושה בקבוקי תבערה

משפחתו של הפלסטיני שנורה לאחר שדרס חיילים: "זה לא היה פיגוע"
הרכב הדורס, הבוקר צילום: STR

במשפחתו של יוסף ענקאוי, הצעיר הפלסטיני ששהה ברכב שדרס הלילה חיילים ונורה למוות, טוענים היום (שני) כי לא מדובר בפיגוע. "לא הייתה להם שום כוונה לבצע פיגוע, הם רק התחילו את החיים", אומר מאהר ענקאווי, דודו. עוד אמר כי "יוסף עוד לא בן 20, הוא עובד בשתי עבודות. ואמיר רק התארס. עוד מעט הייתה צריכה להיות לו חתונה. למה שמישהו שהולך להתחתן יעשה פיגוע".

לדבריו, השלושה עובדים יחד במפעל בכפר נעמה והגיעו למשמרת כמדי יום. "זו הייתה תאונה, כנראה לא נהגו טוב, זה לא פיגוע". הוא טוען ודוחה גם את תחקיר צה"ל לפיו קודם לכן יידו השלושה בקבוקי תבערה. "החיילים יכולים לעשות ולהגיד מה שהם רוצים. זה לא קרה. הלכו סתם ילדים". הוא מספר כי אחת התושבות בכפר תיעדה את התקרית, אבל חיילים לקחו לה את המצלמה.

בפיגוע הלילה נפצעו קצין צה"ל באורח קשה ולוחם מג"ב באורח קל בסמוך לכפר נעמה שבבנימין. מדובר צה"ל נמסר כי המחבלים השליכו לפני האירוע בקבוקי תבערה לעבר מעבר הסמוך לציר 443. ברכב בו ביצעו את הפיגוע נמצאו בקבוקי תבערה נוספים. שניים מהדורסים נורו למוות, השלישי נפצע.

וואלה

art

 צבע אדום