מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

רשמית: יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן מצטרף לחוסן לישראל-תל"ם

גנץ: "אבי הוא נכס אמיתי בדרך לניצחון ולשינוי סדרי העדיפויות" • ניסנקורן: "אעזוב את ההסתדרות בלב כבד; הבחירות ב-2019 הן גורליות, ואני לא יכול לעמוד מנגד"

רשמית: יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן מצטרף לחוסן לישראל-תל"ם
אילוסטרציה צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

חוסן לישראל-תל"ם הודיעה (ש') באופן רשמי על הצטרפותו של אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות החדשה, לצמרת הרשימה לכנסת.

ניסנקורן, המכהן כיו"ר ההסתדרות בחמש השנים האחרונות מזוהה בעיקר עם הפיכתה של ההסתדרות לתנועה חברתית. לפני כשנתיים ניצח בבחירות את ח"כ שלי יחימוביץ בתוצאה 62% למול 37%. 

יו"ר חוסן לישראל, בני גנץ אמר הערב (מוצ"ש): "אבי הוא נכס אמתי בדרך לניצחון ב-9 באפריל והוא מנהיג חברתי חשוב. הצטרפותו היא נדבך מרכזי בהפיכת המפלגה למי שמייצגת את מעמד הביניים המתמודד עם יוקר מחיה טורפני, תורי ענק במערכת הבריאות וכישלון מהדהד ביכולת להשיג קורת גג. יחד עם ניסנקורן, אשר הצליח במאבק להעלאת שכר המינימום ופעל להעלאה משמעותית בשכר הממוצע במשק, תוביל חוסן לישראל-תל"ם את המלחמה ביוקר המחיה שהפך בלתי נסבל ובהגדלת ההכנסה הפנויה למיליוני משפחות מעמד הביניים".

גנץ הוסיף, כי: "חוסן לישראל-תל"ם תקדם מדיניות של כלכלה חופשית עם דאגה לחלש, וצמצום הפערים החברתיים, ואבי יעמוד בחזית העשייה".

עוד ציין גנץ, כי "נוביל מהפכה במערכת הבריאות שנזנחה, אשר תשים סוף להפקרת אלפי משפחות בפריפריה ללא מענה רפואי הולם בתורים בלתי נגמרים".

ניסנקורן אמר: "אעזוב את ההסתדרות בלב כבד תוך שמירה על המשכיות הדרך החברתית ששמנו בראש סדר העדיפויות בגוף חשוב זה. אני אוהב את העשייה, ובעיקר אוהב את כמעט מיליון העובדים אשר שירתי בנאמנות כמעט כל חיי הבוגרים. אך מדינת ישראל נמצאת בצומת קריטי. הבחירות ב-2019 הן גורליות, ואני לא יכול לעמוד מנגד. בני גנץ צריך להיות ראש ממשלת ישראל, והוא יהיה ראש ממשלה מצוין - ישים את הביטחון בראש, ויוביל למנהיגות אחרת אשר תחבר בין הישראלים. אמשיך להוביל קו חברתי נחוש שבראשו המאבק לצמצום פערים אותו הובלתי בהסתדרות ואפעל למען מטרת חיי ביתר שאת, מתוך ממשלת ישראל".

גלובס

art

 צבע אדום