מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

"גנץ גורר אחריו לא מעט שלדים ועניינים שמחייבים הסדרה והרגעה"

יו"ר 'חוסן לישראל' משוכנע שאיחוד עם לפיד יקטין את הסיכויים להחלפת השלטון במקום להגדיל אותם. בינתיים הוא ממשיך לספוג מתקפות: "קשה להאמין שרק לפני שנה הוא עוד הסתובב והתלבט בין תפקידים שהציע לו נתניהו ועכשיו מתמודד נגדו"

"גנץ גורר אחריו לא מעט שלדים ועניינים שמחייבים הסדרה והרגעה"
אילוסטרציה צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

יו"ר 'חוסן לישראל', בני גנץ, מתנגד למפץ בגוש השמאל-מרכז. הסיבות: סקרים פנימיים שהוא מחזיק, מהם עולה שמפץ כזה יקטין את הסיכויים להחלפת השלטון במקום להגדיל אותם.

את הדברים חשף העיתונאי בן כספית ב'מעריב', שניצל את ההזדמנות להמשיך את המתקפה החריפה שלו נגד גנץ. "כלפי חוץ ממשיכים ב'חוסן לישראל' לבנות את הרשימה ושחררו אפילו שבר־נאום של המועמד ("בהופעה בפני פעילים") השבוע, שבו תקף את נתניהו. בפנים, רותח. גנץ גורר אחריו לא מעט שלדים ועניינים שמחייבים הסדרה והרגעה".

לטענתו, "הסקרים הפנימיים שלו מצביעים על האפשרות שאיחוד גדול במרכז־שמאל יקטין את הסיכויים להחלפת שלטון, במקום להגדיל אותם".

"קשה להאמין שרק לפני שנה הוא עוד הסתובב והתלבט בין תפקיד שר החוץ של נתניהו, שר הביטחון של נתניהו או אפילו השגריר בוושינגטון מטעם נתניהו. עכשיו הוא מתמודד מול נתניהו וייתכן שבעוד חודשיים־שלושה יישב בממשלת כתב האישום שינסה להקים נתניהו. עולם קטן".

חדשת JDN

art

 צבע אדום