מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 28°c
בני ברק 34°c
אשדוד 28°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 28°c
בני ברק 34°c
אשדוד 28°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

המועמד המפתיע של נתן אשל בליכוד

מקורבו של נתניהו מנסה לשכנע פעילים לתמוך בדוד שרן, שחשוד בשוחד בפרשת הצוללות, למקום ה-29 ברשימת הליכוד ששמור למחוז ת"א. מקורבי אשל: "שרן הוא חבר"; שרן: "מודה על התמיכה". אנשי נתניהו: "לא מקדם איש"

המועמד המפתיע של נתן אשל בליכוד
דוד שרן צילום: יהודה חיים, פלאש 90

דוד שרן, ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודיע לפני שבועיים באופן רשמי על התמודדותו על מחוז תל אביב בליכוד, המקום ה-29. מדובר במקום ריאלי ביותר שיש עליו תחרות קשה ביותר, עם קרוב לתריסר מועמדים, כך שכל קול חשוב. אך למי שלא זוכר, יש עוד פרט מעניין על שרן: עומדת מעליו המלצה לכתב אישום על שוחד, מרמה והפרת אמונים בפרשת כלי השיט והצוללות (תיק 3000).

מי שמתגייס לטובת שרן הוא נתן אשל, שנחשב לאיש המקורב ביותר לראש הממשלה. באמצעות שורת טלפונים ומסרונים לפעילים בכירים בליכוד מנסה אשל לשכנע אותם לתמוך בשרן, שהצבתו במקום ה-29 ברשימה לכנסת, השמור למחוז תל אביב, ייקבע על פי כמה מאה קולות בלבד.

עקרונית ניתן היה לחשוב שאחרי שיצא ללא רבב מתיק 3000, נתניהו ינסה להרחיק את עצמו מהפרשה שבה הוא אינו חשוד אישית ולא היה רוצה שיהיה מישהו בשורות הליכוד שיזכיר את הפרשה. אנשי נתניהו אומרים בתגובה רשמית שאשל לא פועל לטובת אף מועמד ומטבע הדברים גם לא לשרן.

מקורבי אשל אומרים שהוא פועל לטובת שרן כיוון שמדובר בחבר שלו. שרן אומר שהוא מברך על תמיכתו של אשל, שאותו הוא מחשיב כחבר עוד מימיהם בלשכת ראש הממשלה.

mako

art

 צבע אדום