מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מחבל פתח באש ופגע בקסדת קצין; צה"ל השיב באש

קצין צה"ל נפצע אחר-הצהריים באורח קל במהלך התפרעות של פלסטינים בגבול רצועת עזה ופונה לקבלת טיפול בית החולים. בצה"ל אומרים כי הפרת סדר כללה יידוי אבנים

מחבל פתח באש ופגע בקסדת קצין; צה"ל השיב באש
ארכיון צילום: פלאש 90

קצין צה"ל נפצע אחר-הצהריים (שלישי) באורח קל במהלך התפרעות של פלסטינים בגבול רצועת עזה ופונה לקבלת טיפול בית החולים. בצה"ל מסרו כי במהלך הפרת סדר ירה מחבל לעבר הלוחמים וכדור פגע בקסדת הקצין.

זמן קצר לאחר מכן דיווחו הפלסטינים כי צה"ל תקף עמדת תצפית בסמוך לגדר המערכת במרכז הרצועה. לפי חלק מהדיווחים, ישנם פצועים בתקיפות צה"ל.

דובר צה"ל מסר כי "טנק של צה"ל תקף עמדת תצפית של ארגון הטרור חמאס לאחר שבמהלך הפרת סדר בדרום רצועת עזה, שכללה יידוי אבנים לעבר כוחות צה"ל, נפצע קצין באורח קל. נסיבות הפציעה בבדיקה".

בהמשך, עדכן דובר צה"ל כי "מתחקיר ראשוני בשטח עולה כי במהלך הפרת סדר שכללה יידוי אבנים מחבל פתח באש לעבר לוחמי צה"ל. כדור פגע בקסדת קצין צה"ל שפעל בנקודה. הקצין נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

"בנוסף, חמישה חשודים התקרבו לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. שניים מהחשודים חצו לשטח ישראל וחזרו מיד לשטח הרצועה".

בנוסף, מחבלים חדרו דרך גדר המערכת לשטח ישראל, חיבלו בציוד צבאי שהיה במקום ונמלטו חזרה אל הרצועה.

מוקדם יותר, מחבלים ירו לעבר כוח צה"ל שעסק בסיור שגרתי בסמוך לגדר המערכת, ליד בית חאנון, בצפון הרצועה. בתגובה, טנק של צה"ל תקף עמדת תצפית של ארגון הטרור חמאס. בתקרית זו, לא היו נפגעים לכוחותינו.

דובר צה"ל מסר כי "טנק של צה"ל תקף עמדה של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה בתגובה לירי לעבר כוחות צה"ל סמוך לגדר המערכת. אין נפגעים לכוחותינו".

כיכר השבת

art

 צבע אדום