מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הובא לבית המשפט הלא נכון: נדחה דיון בעונש המחבל שדקר מאבטח

המאבטח אשר אלמליח שנפצע קשה בפיגוע בתחנת המרכזית בירושלים הגיע לבית המשפט המחוזי בעיר, אך יחידת "נחשון" הביא את המחבל שדקר אותו לבית המשפט הלא נכון. בעקבות זאת נדחה דיון הטיעונים לעונש לשבוע הבא ואלמליח, שכבר היה בבית המשפט עם הרופא שטיפל בו, שב לביתו

הובא לבית המשפט הלא נכון: נדחה דיון בעונש המחבל שדקר מאבטח
המאבטח בבית המשפט צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90

המאבטח אשר אלמליח, שנפצע קשה בפיגוע דקירה, היה אמור לפגוש היום (שלישי) לראשונה בבית המשפט את המחבל שתקף אותו. אך המחבל הובא לבית המשפט המחוזי בבאר שבע במקום לירושלים. בעקבות זאת נדחה דיון הטיעונים לעונש לשבוע הבא ואלמליח, שכבר היה בבית המשפט עם הרופא שטיפל בו, שב לביתו.

אחרי הדחייה, אמר אלמליח, שחיכה לרגע הזה והתאכזב: "היה מאכזב. אבל טעויות קורות, ואני אגיד את הדברים שיש לי במועד החדש".

לאחר שהודה במעשים, הורשע יאסין אבו אל-קרעה, תושב שכם כי דקר ופצע קשה את המאבטח אשר אלמליח בדצמבר 2017. אבו אל-קרעה החליט לבצע את הפיגוע בעקבות הצהרת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על ההכרה בירושלים כבירת ישראל. הוא נפרד מקרוביו, רכש סכין מטבח שהחביא במעילו, ונסע לתחנה המרכזית בירושלים, תוך שהוא מנצל את היתר הכניסה למרחב התפר שהיה לו.

במהלך הנסיעה הוא כתב מעין צוואה שהתכוון לפרסם בפייסבוק, ובה נכתב "למען המולדת הקרבתי בדמי, הכל למענך יא פלסטין". הוא נבדק בכניסה לתחנה מרכזית על ידי כמה מאבטחים וכשהתבקש להוריד את מעילו משום שצפצף נעץ את הסכין בחזה של המאבטח אשר אלמלח והחל לברוח. מאבטחים אחרים ועוברי אורח עצרו אותו.

וואלה

art

 צבע אדום