מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הפרות סדר והצתות: מהומה פרצה בכלא עופר, שני סוהרים נפצעו קל

בפעילות מתוכננת של שירות בתי הסוהר נתפסו אמצעי לחימה שונים, מכשירי טלפון סלולריים, כרטיסי סים וחומר כתוב. בתגובה לחיפוש, האסירים פרצו בהתקוממות. שלושה נפגעו ונזקקו לטיפול רפואי והיחידות המיוחדות של שירות בתי הסוהר הוקפצו לטיפול באירוע

הפרות סדר והצתות: מהומה פרצה בכלא עופר, שני סוהרים נפצעו קל

אסירים ביטחוניים בכלא עופר הציתו תא מגורים ובמספר אגפים פרצו הפרות סדר, בתגובה לחיפושים שנערכו בבית הכלא. שלושה אסירים נפגעו ונזקקו לטיפול רפואי והיחידות המיוחדות של שירות בתי הסוהר הוקפצו לטיפול באירוע בו נפגעו שני סוהרים במצב קל.

האירועים התרחשו בתגובה לחיפוש פתע שקיים אמש שב"ס במקום. בתיעוד המבצע נראה רגע פריצת הסוהרים למתחם המגורים ולתאי האסירים, במטרה לאתר ציוד מוברח. במהלך החיפוש נתפסו אמצעי לחימה שונים, מכשירי טלפון סלולריים, כרטיסי סים וחומר כתוב. האסירים המעורבים בהחבאת הציוד והחזקתו נענשו. כמו כן בחיפוש גופני נמצאו שני טלפונים זעירים על גופו של אסיר המשתייך לארגון הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני.

האסירים התקוממו בתגובה לחיפוש. תאי כלא עופר (צילום: אתר רשמי)

מוקדם יותר החודש השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, פרסם את תכניתו על הקשחת תנאי הכליאה של אסירים ביטחוניים. בין השאר הודיע על ביטול ההפרדה בין אסירי פתח וחמאס, קיצוץ בחצי של הפקדות כספים לאסירים, איסור על בישול מזון בתוך האגפים, הגבלת תשתיות המים באגפי המחבלים מבחינת כמות הצריכה לאסיר ליום ושעות השימוש במקלחות וביטול דובר האגף שקישר בין המחבלים לבין סגל בית הכלא ומינוי "חניך תורן" במקומו.

וואלה

art

 צבע אדום