מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דיווח בסוריה: מערכות ההגנה סיכלו תקיפה ישראלית בדרום המדינה

ברשת הטלוויזיה הממלכתית דוו על האירוע, אך טרם נמסרו פרטים נוספים. בשבוע שעבר הודה ראש הממשלה בנימין נתניהו כי צה"ל תקף בדמשק

דיווח בסוריה: מערכות ההגנה סיכלו תקיפה ישראלית בדרום המדינה

צבא סוריה סיכל תקיפה אווירית של ישראל בדרום המדינה - כך דיווחה היום (ראשון) התקשורת הרשמית במדינה. לפי הדיווח בטלוויזיה הרשמית, מערכות ההגנה האווירית הופעלו בדרום המדינה. ישראל תקפה בסוריה מאות פעמים בשנים האחרונות, אך תקיפות בשעות היום הן חריגות.

בשבוע שעבר הודה ראש הממשלה בנימין נתניהו באופן חריג כי צה"ל תקף מחסני נשק איראניים בנמל התעופה הבינלאומי בדמשק.

"אנחנו נפרדים היום מהרמטכ"ל גדי איזנקוט. פעלנו יחד כדי לבצר את ביטחון ישראל", אמר נתניהו, "פעלנו בהצלחה מרשימה כדי לבלום את ההתבססות הצבאית בסוריה ובמסגרת זו צה"ל תקף מאות פעמים מטרות של איראן וחיזבאללה. רק ב-36 השעות האחרונות חיל האוויר תקף מחסנים של איראן עם נשק איראני בשדה התעופה הבינלאומי בדמשק. צבר התקיפות האחרונות מוכיח שאנו נחושים יותר מתמיד לפעול נגד איראן בסוריה".

"פעלנו יחד נגד ייצור נשק מדויק בלבנון, פעלנו לפרק את נשק המנהרות של חיזבאללה בלבנון במבצע 'מגן צפוני', פעלנו נגד מנהרות החמאס בגבול עזה, סיכלנו מאות פעולות של טרור יחידים ביהודה ושומרון, וביצענו עוד פעולות רבות מאוד, גלויות וסמויות מן העין. לצה"ל תחת פיקודך הישגים גדולים. יש לנו עוד עבודה רבה לעשות ואנו נעשה אותה", הוסיף נתניהו.

תוצאות התקיפה של ישראל בסוריה (צילום: ImageSat International (ISI), https://www.imagesatintl.com, אתר רשמי)

וואלה

art

 צבע אדום