מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מבקר המדינה ליועמ"ש: בדוק אם נתניהו קיבל 300 אלף שקל ללא היתר

השופט בדימוס שפירא פנה למנדלבליט בבקשה לבדוק האם ניתנו לראש הממשלה 300 אלף שקלים מבן דודו - ללא היתר. זאת, לאחר שנתניהו הגיש בקשה מחודשת לקבל סיוע למימון הגנתו המשפטית

מבקר המדינה ליועמ"ש: בדוק אם נתניהו קיבל 300 אלף שקל ללא היתר
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

מבקר המדינה השופט (בדימוס) יוסף שפירא פנה היום (שני) ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כדי לבדוק האם ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל ללא היתר 300 אלף דולר למימון הגנתו המשפטית מבן דודו, נתן מיליקובסקי. על פי הנטען, במקביל לדיון בבקשתו של ראש הממשלה לקבל כספים למימון הוצאות ההגנה המשפטית, לוועדה למתן היתרים ולמבקר המדינה לא היה ידוע כי בפועל הוא כבר קיבל את הסכום ממיליקובסקי. על קבלת הכספים על ידי נתניהו פורסם לראשונה ב"הארץ".

ב-29 בנובמבר הוועדה למתן היתרים דחתה את בקשתו של נתניהו לקבל היתר לסיוע במימון הוצאות הגנתו המשפטית. לאחרונה הגיעה מבאי כוחו בקשה נוספת. בעקבות זאת, מבקר המדינה פנה למנדלבליט בשאלה האם קבלת הסכום הייתה הידועים לו הפרטים החדשים, שעלו מבקשה זו, כאשר בחן את בקשתו הראשונה. בנוסף לבקשתו החדשה של ראש הממשלה, העביר שפירא גם את מכתבה של יו"ר האופוזיציה ח"כ שלי יחימוביץ, מ-10 בינואר, שבו הלינה על כך שנתניהו קיבל 300 אלף שקלים ממיליקובסקי.

וואלה

art

 צבע אדום