מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מפלגה חדשה: גל הירש מציג את 'מגן לישראל'

גל הירש לקח ברצינות את כניסתו לחיים הפוליטיים ולא ממתין לשריונים במפלגות קיימות | הבוקר הוא ניגש רשם המפלגות במשרד המשפטים ורשם מפלגה חדשה 

מפלגה חדשה: גל הירש מציג את 'מגן לישראל'
ארכיון צילום: פלאש 90

שיא חדש של מפלגות לקראת הבחירות לכנסת ה-21, היום מצטרפת מפלגה נוספת לרשימה, רשימתו של תת אלוף במיל' גל הירש, שהודיע על הקמת מפלגה עצמאית שתתמודד לכנסת.

על פי דיווחו של העיתונאי חיים לווינסון ב'הארץ', גל הירש רשם היום (שלישי) מפלגה חדשה אצל רשם המפלגות במשרד המשפטים שתיקרא 'מגן לישראל'.

הירש צבר אהדה ציבורית בשנה האחרונה, לאחר שהיה מועמד השר לביטחון פנים גלעד ארדן למפכ"ל המשטרה, אך בשל חקירה שנפתחה נגדו מינויו סוכל ומי שמנבחר בסופו של דבר היה רוני אלשיך.

מפלגתו של הירש מצטרפת למפלגות החדשות, שהוקמו כבר בשבועים האחרונים, מאז הכריז ראש הממשלה על הליכה לבחירות, בהן, מפלגת 'חוסן לישראל' בראשות בני גנץ, תל"מ בראשות בוגי יעלון, 'גשר' בראשות אורלי לוי - אבקסיס, 'הימין החדש' בראשות איילת שקד ונפתלי בנט ו'תנועת המחאה' של אלדד יניב, לצד עוד רשימות של אישים שונים מוכרים פחות שרשמו מפלגה חדשה.

נציין כי מאז הההכרזה על בחירות מוקדמות, נשמעו קריאות לשריין את הירש ברשימת 'הליכוד' וכן ברשימות נוספות ולא ברור מדוע החליט הירש להקים מפלגה משל עצמו, כשלא ברור, האם יצליח לעבור את אחוז החסימה בריצה עצמאית.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום