מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

במשטרה דוחים את טענות נתניהו: "לא היה צורך בעימות בחקירה"

גורם במשטרה אמר ביחס לדברי נתניהו כי סורב לעימות מול עדי המדינה שאין צורך בכך בחקירות ראש הממשלה. במערכת הפוליטית מתחו ביקורת על נתניהו: "ה'הצהרה הדרמטית' היא תעמולת בחירות שלא ראויה לשידור"

במשטרה דוחים את טענות נתניהו: "לא היה צורך בעימות בחקירה"
חוקרי המשטרה בבלפור, ארכיון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גורם במשטרה דחה הערב (שני) את דברי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפיהם סורב פעמיים לעימות מול עדי המדינה בחקירותיו. "לא היה צורך בעימות במהלך החקירה", אמר אותו גורם ביחס להצהרת ראש הממשלה ממעונו בירושלים.

במערכת הפוליטית מתחו הערב ביקורת חריפה על נתניהו וכינו את "הצהרה הדרמטית" שמסר "תעמולת בחירות". יושב ראש מפלגת העבודה אבי גבאי אמר כי "במדינה נורמלית ראש ממשלה לא מתנהג ככה. במדינה נורמלית, ראש הממשלה לא תוקף את רשויות החוק. במקום לעסוק בביטחון של תושבי הדרום, ביוקר המחייה, או במערכת הבריאות שקורסת, נתניהו עסוק בלהציל את עצמו מהחקירות".

גבאי ניצל את הדברים כדי לפנות לשאר ראשי המפלגות וקרא להם שלא להיות שותפים של נתניהו. "לפיד וגנץ, אתם אנשים טובים, ראיתם הערב את נתניהו שוב תוקף בפראות את רשויות החוק. אני אומר לכם כאן: אסור לנו להיות שותפים לזה. הערב, יותר מתמיד, הגיע הזמן שתודיעו שבשום מקרה לא תהיו שותפים של נתניהו. מדינת ישראל צריכה דרך אחרת, דרך של שינוי. אנחנו צריכים לחזור להיות שוב מדינה נורמלית".

יושבת ראש מרצ, חברת הכנסת תמר זנדברג אמרה כי "על הצהרה 'דרמטית' כזאת באמת אפשר להגיד 'אין כלום כי לא היה כלום'. הדבר הדרמטי היחיד שהיה פה זה ראש ממשלה שממשיך לכהן תחת המלצה של שלושה תיקי שוחד. עד שנתניהו לא מתפטר זאת תעמולת בחירות שלא ראויה לשידור".

וואלה

art

 צבע אדום