מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
ד' תשרי התשפ"ה | 06.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 27°c
חיפה 27°c
ירושלים 25°c
בית שמש 27°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הליכוד נגד פרקליט המדינה לשעבר: "לוחץ על מנדלבליט להתערב בגסות בבחירות"

המפלגה תקפה את עו"ד משה לדור בציוץ בטוויטר: "האם הוא מתלבט בין ריצה בעבודה, לפיד, גנץ או מפלגת שמאל אחרת?" • מוקדם יותר אמר לדור בראיון לכאן רשת ב': "יש אילוץ וכורח לפרסם את ההחלטה בתיקי נתניהו לפני הבחירות"

הליכוד נגד פרקליט המדינה לשעבר: "לוחץ על מנדלבליט להתערב בגסות בבחירות"
משה לדור, ארכיון צילום: קובי גדעון, פלאש 90

מפלגת הליכוד פרסמה היום (חמישי) בטוויטר ציוץ חריף נגד פרקליט המדינה לשעבר משה לדור: "זה תקופה שמשה לדור מנהל קמפיין לחצים אגרסיבי נגד היועמ״ש כדי שיגיש נגד רה״מ נתניהו כתב אישום בכל מחיר, למרות שאין כלום.

"השבוע הוא עומד מאחורי הדלפות וראיונות שמטרתן ללחוץ על היועץ להתערב התערבות גסה בבחירות", המשיכו, "האם לדור מתלבט בין ריצה במפלגת העבודה, לפיד, גנץ או מפלגת שמאל אחרת?"

הציוץ מתייחס לפרסום חברת "החדשות" כי היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, ערך כינוס של יועצים משפטיים, נשיאי בית המשפט העליון, ופרקליטי המדיני לשעבר ובמהלכו אמר כי בכוונתו לפרסם החלטה בתיקי נתניהו לפני הבחירות לכנסת.

היום התראיין לדור, שנכח גם הוא באותו כינוס, לרשת ב' והביע את דעתו האישית בעניין: "ליועץ המשפטי לממשלה יש אחריות מוגברת לקבל את ההחלטה הנכונה כי להחלטה יש השלכות שכל אחד מבין", אמר, "ההחלטה חייבת להיות מבוססת אך ורק על שיקולים מקצועיים".

לדור התייחס גם לצורך בפרסום ההחלטה לפני הבחירות ואמר כי "העיתוי הוא עניין של אילוץ וכורח. אין אופציה אחרת בנסיבות שנוצרו. אני מעריך שצריך לפרסם את ההחלטה אי שם לקראת אמצע – סוף פברואר כדי שיוותר מספיק זמן שהציבור יעכל ויפנים את משמעויות ההחלטה".

"אנחנו לא מדברים, חס וחלילה, על התערבות המערכת השיפוטית בעניינים פוליטיים", המשיך, "הנושא המרכזי - ואי אפשר להפריז בחשיבותו – איך נתפסת התנהלותו של מר נתניהו בקשר לאותן עבירות שהוא נחשד בהן בעיני הציבור?".

ישראל היום

art

 צבע אדום