בחסדי שמים | צה"ל: בחודש רמדאן חלה ירידה של 80% במספר הפיגועים ביו"ש - בזכות המבצע של כוחותינו בצפון השומרון.
מיליונים נחשפו לקמפיין החטופים: "59 סיבות להילחם בחמאס"
מיליונים בעולם נחשפו לקמפיין דיגיטלי חדש של משרד החוץ על החטופים הנמקים בשבי חמאס בעזה. הקמפיין ביותר מ-200 מוקדים מרכזיים במנהטן, בהם טיימס סקוור והרחובות המובילים לבניין האו”ם

משרד החוץ השיק בסוף השבוע קמפיין חדש תחת הכותרת “59 סיבות להילחם בחמאס” (59 Reasons to Fight Hamas), המתמקד בחטופים וכולל פעילות ברשתות החברתיות וכן שלטי חוצות בבירת המדיה העולמית – ניו יורק.
הקמפיין, שנועד להפעיל לחץ בינלאומי לשחרורם של 59 החטופים שעדיין מוחזקים בידי חמאס, כולל סרטונים, באנרים ושלטי חוצות דיגיטליים ביותר מ-200 מוקדים מרכזיים במנהטן, בהם טיימס סקוור והרחובות המובילים לבניין האו”ם.
השלטים מציגים את פניהם של החטופים וכוללים קוד QR המפנה לסרטון יוטיוב, שבו מתוארים תנאי השבי הקשים – הבידוד, ההרעבה והעינויים – לצד מחויבותה של ישראל להחזירם הביתה.
במהלך היומיים הראשונים הקמפיין נחשף ליותר מ-15 מיליון אנשים, עם למעלה מ-7 מיליון צפיות ביוטיוב. בנוסף, הסרטונים הופצו באתרים חדשותיים ברחבי העולם והגיעו ליותר מ-5 מיליון גולשים נוספים.
הקמפיין הוא חלק ממאמץ דיפלומטי נרחב שנועד להעלות את המודעות הבינלאומית למצוקתם של החטופים ולהדגיש את הצורך הדחוף לשחרורם לאחר למעלה מ-540 ימים בשבי החמאס.
דיווח: רוסיה וארה"ב בוחנות שיתוף פעולה בתחום המתכות הנדירות
אלי קליין
01.04.25
במיאנמר מתקשים להתמודד עם היקף האסון: "כל הבניינים קרסו"
יענקי פרבר
08:15
בעקבות אי טיפול באנטישמיות: טראמפ הקפיא מענקים לאוניברסיטה נוספת
יענקי פרבר
07:41
ספרד: נעצרו שלושה חשודים במעורבות בהברחת רכיבים למל"טי חיזבאללה
אוריאל פיליפ
01.04.25