גורם בכיר במערכת אכיפת החוק ל׳כאן 11׳: ״יש קושי ראייתי להוכיח כי לפלדשטיין הייתה כוונה לפגוע בביטחון המדינה״.
מקורבי ראש הממשלה פעלו לשיפור תדמיתה של קטאר
ב-2022 יונתן אוריך ושרוליק איינהורן מקורבים לנתניהו, בנו קמפיין לשיפור תדמיתה של המממנת העיקרית של חמאס. היועצים התוו דרך להטמיע את המסר לפיו קטאר אינה מדינה מממנת טרור
יונתן אוריך ושרוליק איינהורן, שניים יועצים בכירים ומקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו, בנו קמפיין להלבנת שמה של קטאר בעולם, לקראת המונדיאל שנערך במדינה ב-2022. כך דווח ב"הארץ".
השניים, באמצעות חברת "פרספשן" שבבעלותם המייעצת לפוליטיקאים ברחבי העולם, שילבו ידיים עם חברה ישראלית נוספת ובנו עבור קטאר, המממנת והתומכת העיקרית של חמאס, תוכנית שיווקית לטובת הצגת דמותה של קטאר כמדינה ששואפת לשלום וליציבות.
על פי הדיווח, אוריך ואיינהורן, בנו את תוכנית הקמפיין בשעה שנתניהו כיהן כראש האופוזיציה, בזמן שאוריך מכהן כדובר הליכוד, ולאחר שהוא ואיינהורן כבר הובילו את הקמפיינים השונים של נתניהו בבחירות לכנסת בשנים האחרונות. באותו הזמן, קטאר העבירה בתיאום עם ישראל כסף לרצועת עזה, בהתאם למדיניות שיזם והוביל נתניהו בשנותיו כראש הממשלה.
היועצים התוו דרך להטמיע את המסר לפיו קטאר אינה מדינה מממנת טרור אלא כזו העובדת עם מדינות רבות ומשקיעה משאבים כדי להביא שלום ויציבות לאזורי סכסוך, כל זאת לטובת שיפור תדמיתה לקראת משחקי גביע העולם בכדורגל שנערכו שם ב-2022. בהתאם, קהלי היעד של הקמפיין היו אוהדי כדורגל, פעילי סביבה וכן האוכלוסייה היהודית בתפוצות, בעיקר בארצות הברית.