עוד מעמית סגל: כידוע, כל זיוף מצריך מניע. שמעתי הרבה השערות מהשערות שונות אבל אף אחת מהן לא מסבירה באופן משכנע מה מרוויח נתניהו מהקדמת שעת השיחה. כמו פעמים רבות במקומותינו, הפרומו היה הרבה יותר דרמטי מהתכנית.
חברת התעופה הבריטית מפסיקה את טיסותיה לישראל עד לסוף שנה הבאה
חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק הודיעה כי היא מאריכה את השעיית טיסותיה לישראל עד אוקטובר 2025. בכך, הפכה החברה לבעלת טווח ההפסקה הארוך ביותר שפורסם עד כה בענף התעופה הבינלאומית
בעקבות המתיחות הביטחונית המתמשכת, חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק הודיעה כי היא מאריכה את השעיית טיסותיה לישראל עד אוקטובר 2025. בכך, הפכה החברה לבעלת טווח ההפסקה הארוך ביותר שפורסם עד כה בענף התעופה הבינלאומית.
ב'גלובס' דווח כי וירג'ין תכננה לחדש את טיסותיה לישראל כבר בספטמבר האחרון לאחר פרוץ המלחמה, אך גל ההסלמה הביטחונית שהחל במתקפת הביפרים על חיזבאללה, הוביל לביטולי טיסות רבים – לרבות אלו של וירג'ין, למרות קשריה הקרובים עם ישראל והמנכ"ל שי וייס.
לפני המלחמה, וירג'ין הפעילה שתי טיסות יומיות מלונדון לנמל התעופה בן גוריון, אך בתוכניתה לחזור הייתה כלולה טיסה יומית אחת בלבד, כולל עצירה בלרנקה שבקפריסין לצורך החלפת צוותים. החזרה הצפויה של החברה עוררה ציפיות בענף התעופה הישראלי, שכן כחלק מברית SKY TEAM, נוסעיה של וירג'ין יכולים ליהנות מקישורי טיסה רבים ונוחים ליעדים שונים בעולם, כולל טיסות לארה"ב.
מלבד וירג'ין, גם חברות תעופה נוספות מאירופה, בהן לופטהנזה, בריטיש איירווייס ואייר פראנס, הפסיקו את פעילותן לישראל. זאת בעקבות המלצת סוכנות הבטיחות האירופית EASA שלא לטוס לישראל עד לסוף אוקטובר 2024. אמנם בהמשך הנוסח שונה להמלצה לחברות "לשקול בקפידה" את הטסת מטוסיהן לישראל, אך רוב החברות נמנעו מלחזור מלבד מספר יוצאות דופן כמו אייר אירופה, שממשיכה להעריך את המצב ולהתאים את פעילותה בהתאם.