מבזקים +
תל אביב 20°c
באר שבע 18°c
חיפה 20°c
ירושלים 15°c
בית שמש 14°c
בני ברק 28°c
אשדוד 20°c
כ' תשרי התשפ"ה | 22.10.2024
תל אביב 20°c
באר שבע 18°c
חיפה 20°c
ירושלים 15°c
בית שמש 14°c
בני ברק 28°c
אשדוד 20°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בכיר לשעבר בשב"כ: נתניהו נעדר מביתו בפגיעת הכטב"ם לא במקרה

מפקד היחידה לאבטחת אישים בשב"כ לשעבר התייחס לפגיעת הכטב"ם של חיזבאללה בביתו של נתניהו, וטען: "בסוף ראש הממשלה לא היה במקום - זה לא סתם"

בכיר לשעבר בשב"כ: נתניהו נעדר מביתו בפגיעת הכטב"ם לא במקרה
פגיעת הכטב"מ בחדר השינה צילום: לפי סעיף 27א

מפקד היחידה לאבטחת אישים בשב"כ לשעבר, שלמה הר נוי, טען הערב (שלישי) בריאיון ל"כאן רשת ב'" כי זה לא מקרי שראש הממשלה נתניהו לא ישן בביתו בבוקר פגיעת הכטב"ם של חיזבאללה בקיסריה. 

הר נוי הסביר: "בסוף ראש הממשלה לא היה במקום - זה לא סתם. יש שיטה מסוימת בקטע הזה. לדעתי היה מידע מוקדם, אבל לא צריך שום מידע מוקדם. היה ברור שמתקיפים עם כטב"מים והיה ברור שינסו לעשות כזה דבר".

"המיקום של ראש הממשלה לא ידוע לאף אחד למעשה", הסביר הר נוי, "הוא לא ידוע לך ולא לי. אחת השיטות להתמודד עם כל דבר זה לבצע הטעיה, הונאה ושבירת שגרה. זו השיטה מאז רצח רבין, אחד המרכיבים זה לא לדעת איפה ראש הממשלה ישן".

היום הותר לפרסום כי הכטב"ם ששיגר חיזבאללה בחג ראשון של סוכות, פגע בבית משפחת נתניהו בקיסריה וגרם לנזק. הפגיעה בביתו של ראש הממשלה פגעה בחלון חדר השינה וכל שלושת הכטב"מים ששוגרו באותו היום יועדו לפגיעה בבית ראש הממשלה.

בתמונה מחלון חדר השינה ניתן לראות כי הנזק שנגרם אינו משמעותי, בהתחשב בפגיעה הישירה שספג. כלל הנראה, בשל העובדה שהזכוכית בבית נתניהו חסינת כדורים. המיגון בבית מנע פגיעה גדול יותר.

בנימין נתניהו כטב"ם חיזבאללה בחדרי חרדים

 צבע אדום