מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 19°c
חיפה 21°c
ירושלים 16°c
בית שמש 18°c
בני ברק 28°c
אשדוד 24°c
כ' תשרי התשפ"ה | 22.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 19°c
חיפה 21°c
ירושלים 16°c
בית שמש 18°c
בני ברק 28°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הכטב"ם ששוגר לקיסריה פגע בחדר השינה של הזוג נתניהו

הכטב"ם פגע ישירות בחדר השינה של משפחת נתניהו. שלושת הכטב"מים ששוגרו באותו היום יועדו לפגוע בבית ראש הממשלה. חיזבאללה הודיע כי איראן לא קשורה לשיגור הכטב"מ ולקח אחריות על הפגיעה בבית משפחת נתניהו. המיגון בבית מנע פגיעה גדולה יותר

הכטב"ם ששוגר לקיסריה פגע בחדר השינה של הזוג נתניהו
פגיעת הכטב"מ בחדר השינה צילום: לפי סעיף 27א

רק היום (שלישי) התירה הצנזורה לפרסם כי הכטב"ם ששיגר חיזבאללה בחג ראשון של סוכות, פגע בבית משפחת נתניהו בקיסריה וגרם לנזק. הפגיעה בביתו של ראש הממשלה פגעה בחלון חדר השינה וכל שלושת הכטב"מים ששוגרו באותו היום יועדו לפגיעה בבית ראש הממשלה.

בתמונה מחלון חדר השינה ניתן לראות כי הנזק שנגרם אינו משמעותי, בהתחשב בפגיעה הישירה שספג. כלל הנראה, בשל העובדה שהזכוכית בבית נתניהו חסינת כדורים. המיגון בבית מנע פגיעה גדולה יותר.

ארגון הטרור חיזבאללה קיבל לפני זמן קצר אחריות על ניסיון ההתנקשות בנתניהו. מחמוד עפיף האחראי על ההסברה בחיזבאללה אמר במסיבת עיתונאים: "אנחנו בחיזבאללה לוקחים אחריות מלאה ובלעדית על תקיפת ביתו של הפושע נתניהו".

עפיף איים על נתניהו והזהיר כי חיזבאללה ינסה להתנקש בראש הממשלה שוב: "לוחמי הג'יהאד של ההתנגדות האסלאמית רואים, ואוזניהם שומעות ואם הידיים שלהם לא הגיעו אליך בפעם הקודמת, ביננו ובינך הימים, והלילות ושדה הקרב" אמר.

עפיף הוסיף: "אנחנו במצב טוב מבחינת ציוד ותחמושת שלו, קווי התמיכה הצבאית והלוגיסטיקה שבו למצבם הקודם ויש לנו כוח אדם עודף ויותר לוחמים ממה שצריך",

לאחר התקיפה על ביתו אמר ראש הממשלה: "שלוחיה של איראן שניסו היום להתנקש בחיי ובחיי רעייתי עשו טעות מרה. זה לא ירתיע אותי ואת מדינת ישראל להמשיך את מלחמת התקומה נגד אויבינו כדי להבטיח את ביטחוננו לדורות. אני אומר לאיראנים ולשותפיהם בציר הרשע. כל מי שפוגע באזרחי מדינת ישראל, ישלם על כך מחיר כבד". עוד אמר: "נמשיך לחסל את המחבלים שלכם, נחזיר את חטופינו מעזה, נשיב את תושבינו בצפון. נשיג את כל מטרות המלחמה שהצבנו, ונשנה את המציאות הביטחונית באזורנו לדורות. יחד נילחם, ובעזרת השם - יחד ננצח".

ראש הממשלה נתניהו איראן חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

 צבע אדום