מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 25°c
חיפה 22°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 30°c
אשדוד 24°c
כ' תשרי התשפ"ה | 22.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 25°c
חיפה 22°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 30°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הפריט שאיתו נצפתה אשת סינוואר במנהרה והטענה: "שווה עשרות אלפים"

דובר צה"ל בערבית טוען: בעוד שלתושבי עזה אין מספיק כסף לאוכל או מוצרים בסיסיים, אשתו של סינוואר נצפתה בכניסה למנהרה עם תיק בשווי עשרות אלפי דולרים

הפריט שאיתו נצפתה אשת סינוואר במנהרה והטענה: "שווה עשרות אלפים"
סינוואר וילדיו בורחים לילה לפני המלחמה צילום: דובר צה"ל

אחרי שצה"ל פרסם אתמול את הסרטון של סינוואר ומשפחתו נמלטים למנהרה ערב הטבח, דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי טוען כי בסרטון נראית אשתו של סינוואר מחזיקה בתיק יוקרתי בשווי עשרות אלפי דולרים.

"האם אשתו של סינוואר נכנסה איתו למנהרה ב-6 באוקטובר כשהיא נושאת תיק שעלותו נאמדת בכ-32 אלף דולר?! אני משאיר לכם את התשובה", כתב אל"מ אדרעי - תוך שהוא מציג את תמונתה של סמר מחזיקה בתיק בתוך המנהרה שאליה ברחו היא ובעלה בלילה שלפני הטבח, לצד תמונה של תיק היוקרה מאתר החברה. "בעוד לתושבי עזה אין מספיק כסף לאוהלים או חומרים בסיסיים, אנו רואים דוגמאות רבות לאהבתם המיוחדת של יחיא סינוואר ואשתו לכסף".

צילום מסך
התיק שככל הנראה מחזיקה סינוואר | צילום מסך

סינוואר תועד במנהרה בחאן יונס, יממה לפני המלחמה. זמן קצר לפני שהוא נכנס לפריים, אפשר לראות מספר ילדים קטנים שהולכים אחרי אישה, סמר אבו זמר, אשתו של סינוואר. 

ב-Ynet דווח כי סמר נולדה ברצועת עזה לפני כ-44 שנה במגדלי אל כראמה שבעזה, שכונה אמידה במערב העיר, שהופגזה על ידי צה"ל בתחילת המלחמה. יש לה תואר שני ביסודות הדת מהאוניברסיטה האיסלאמית בעיר, שם גם עבדה כמרצה עד חתונתה.

שורשיה של המשפחה נטועים עמוק במאבק נגד ישראל. על פי ההערכות, כל בני משפחתה בחמאס, חלקם מכוחות הנוחבה שפלשו לישראל בשבעה באוקטובר.

על פי הדיווח, השניים התחתנו ב-21 בנובמבר 2011, פחות מחודש אחרי ששוחרר מהכלא הישראלי במסגרת העסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. אירועי החתונה נערכו במסגדים א-נור וא-אימן ברצועה. סמר הייתה אז בת 31, גיל שנחשב מבוגר מאוד לחתונה בקרב נשים ברצועת עזה, שם גיל הנישואין הממוצע של האישה הוא 20.

יחיא סינוואר חמאס מלחמת חרבות ברזל

 צבע אדום