מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 23°c
חיפה 21°c
ירושלים 20°c
בית שמש 21°c
בני ברק 28°c
אשדוד 23°c
כ' תשרי התשפ"ה | 22.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 23°c
חיפה 21°c
ירושלים 20°c
בית שמש 21°c
בני ברק 28°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הותר לפרסום: ישי גרינבאום הי"ד שנפצע בלחימה בלבנון נפטר מפצעיו

רס״ם במיל' ישי גרינבאום, בן 38 מלוד, נפטר מפצעיו שבוע וחצי לאחר שנפצע באורח אנוש בלחימה בלבנון. רעייתו: "ישי נפל בקרב על הגנת המולדת והארץ שכה אהב"

הותר לפרסום: ישי גרינבאום הי"ד שנפצע בלחימה בלבנון נפטר מפצעיו
ישי גרינבאום הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

דובר צה"ל התיר לפרסום את שמו של רס״ם (מיל׳) ישי (נתנאל) גרינבאום, בן 38, מלוד, סמל מחלקה בגדוד 5030, חטיבת ׳אלון׳ (288), אשר נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה לפני כשבוע וחצי בקרב בדרום לבנון.

ישי גרינבאום הי"ד שנפצע אנושות בלחימה בלבנון, נפטר מפצעיו במהלך השבת. אשתו הודיעה על פטירתו וציינה: "העולם הפסיד השבת אדם יקר מפז". 

אשתו, הדס, הוסיפה וכתבה: "מוצאי שבת – חול המועד סוכות 19.10. בלב שבור ומנופץ לרסיסים אני נאלצת להודיע על פטירתו של בעלי הגיבור והאהוב ישי גרינבאום. ישי נפל בקרב על הגנת המולדת והארץ שכה אהב. העולם הפסיד השבת אדם יקר מפז. תודה למשפחה ולכל הדואגים על התמיכה, המחשבות והתפילות". 

מקריית ארבע נמסר: "בית קרית ארבע חברון משתתף באבלה הכבד של משפחת גרינבאום, עם היוודע פטירת בנם ישי נתנאל עקב פציעתו הקשה במלחמה. בשעה קשה זו אנו מחבקים את האבא עפר מנהל הפסג"ה במועצה וכל משפחת גרינבאום. פרטים על מועד הלוויה יפרסמו בהמשך". 

מדוברות בית החולים רמב"ם נמסר הערב כי ברמב"ם נקבע היום, למרבה הצער, מותו של לוחם המילואים ישי גרינבאום ז"ל. "ישי, תושב לוד, עובד סוציאלי במקצועו, נשוי ואב לארבעה ילדים, שפונה לבית החולים במצב קשה מאוד ב-9 לאוקטובר במסוק מהקרבות בלבנון, נלחם על חייו, אך נכנע לפציעה הקשה. ישי היה מוכר לגורמי רפואה ברמב"ם עקב פעילותו רבת השנים כעובד סוציאלי בכיר בסיוע לעמותות שונות, והם הביעו הלם וצער רב עקב מותו אחרי הפציעה בקרב", נמסר.

הלוויתו של ישי גרינבאום הי"ד תתקיים מחר (יום ראשון) בשעה 13:00 בהר הרצל ירושלים.

ישי גרינבאום לבנון מלחמת חרבות ברזל מבצע חיצי הצפון

 צבע אדום