מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 25°c
חיפה 22°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 30°c
אשדוד 24°c
כ' תשרי התשפ"ה | 22.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 25°c
חיפה 22°c
ירושלים 21°c
בית שמש 23°c
בני ברק 30°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נתניהו מגיב לניסיון ההתנקשות: "שלוחיה של איראן עשו טעות מרה"

ראש הממשלה נתניהו התייחס לשיגור הכטב"מ לעבר ביתו ואמר: "שלוחיה של איראן שניסו היום להתנקש בחיי ובחיי רעייתי עשו טעות מרה". נתניהו הוסיף: "כל מי שפוגע באזרחי מדינת ישראל, ישלם על כך מחיר כבד"

נתניהו מגיב לניסיון ההתנקשות: "שלוחיה של איראן עשו טעות מרה"
ראה"מ בנימין נתניהו צילום: מארק ישראל סלאם, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (מוצ"ש) לשיגור הכטב"מ מלבנון לעבר ביתו שבקיסריה.

נתניהו אמר: "שלוחיה של איראן שניסו היום להתנקש בחיי ובחיי רעייתי עשו טעות מרה. זה לא ירתיע אותי ואת מדינת ישראל להמשיך את מלחמת התקומה נגד אויבינו כדי להבטיח את ביטחוננו לדורות". 

ראש הממשלה הוסיף: "אני אומר לאיראנים ולשותפיהם בציר הרשע: כל מי שפוגע באזרחי מדינת ישראל, ישלם על כך מחיר כבד. נמשיך לחסל את המחבלים שלכם, נחזיר את חטופינו מעזה, נשיב את תושבינו בצפון.

נשיג את כל מטרות המלחמה שהצבנו, ונשנה את המציאות הביטחונית באזורנו לדורות. יחד נילחם, ובעזרת השם - יחד ננצח", כך נתניהו.

בתוך כך, מלבד אנשי ביטחון רבים, חבלני משטרה ואנשי פיקוד העורף שהגיעו היישר למעון ראש הממשלה בקיסריה, מי שעוד הגיעו בשבת היו אנשי מס רכוש, על מנת לאמוד מקרוב את הנזקים. גם הגנן הגיע למעון, שהה שם כארבעים דקות ויצא, כך דווח בכאן חדשות.

עוד דווח כי על פי ממצאי התחקיר הראשוני, המסוק שעלה לאוויר לא זיהה את כלי הטיס שפגע בקיסריה. על כן, אזעקות הופעלו בעורף הצבאי ולא בקיסריה. הכטב"ם שתועד ברשתות - הוא זה שפגע במבנה בעיר.

ישראל צפויה להגיב על ניסיון הפגיעה במעון ראש הממשלה. בסביבת נתניהו יש מי שסבור שיש לפגוע בצורה קשה יותר באיראן נוכח פגיעת הכטב"ם בקיסריה. לא רק סביבת נתניהו מגדירה את שיגור הכטב"ם כניסיון התנקשות, גם גורמים במערכת הביטחון אומרים - זהו ניסיון פגיעה בראש הממשלה.

 

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל מבצע חיצי הצפון קיסריה חיזבאללה

 צבע אדום