מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 21°c
ירושלים 17°c
בית שמש 20°c
בני ברק 28°c
אשדוד 22°c
כ' תשרי התשפ"ה | 22.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 21°c
ירושלים 17°c
בית שמש 20°c
בני ברק 28°c
אשדוד 22°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

כטב"ם שוגר לעבר בית ראש הממשלה בקיסריה; הרוג במטח לעכו

כטב״ם שוגר לעבר ביתו של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה | כוחות צה"ל השמידו תוואי תת-קרקע מרכזי של יחידת 'כוח רדואן' | גבר כבן 50 נהרג מפגיעת רסיס של רקטה בכביש 22, סמוך לעכו | סיכום חדשות השבת

כטב"ם שוגר לעבר בית ראש הממשלה בקיסריה; הרוג במטח לעכו
פעילות הכוחות בלבנון צילום: דובר צה"ל

סיכום חדשות השבת

● כטב״ם שוגר לעבר ביתו של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה והתפוצץ באזור הבית. ראש הממשלה ורעייתו לא היו במקום, ואין נפגעים באירוע. 

● באמצעות למעלה מ-100 טון חומר נפץ: כוחות חטיבת ‘הזקן’ (8) ויחידת יהל״ם השמידו תוואי תת-קרקע מרכזי של יחידת 'כוח רדואן' אשר נחשף בתחילת השבוע.

● דובר צה״ל פירסם במהלך השבת מספר הודעות הבהרה בעקבות שמועות שהופצו, והודיע כי לא חולצו חטופים. דו"צ מסר: "הפצת השמועות הכוזבות פוגעת במשפחות החטופים ואנו מבקשים מהציבור להימנע מכך".

● ניסיון פיגוע בעופרה: רכב פלסטיני שהגיע במהירות לאזור במטרה לפגוע בשוטרים, פגע בניידת משטרה וברכב משטרתי ממוגן. המחבל תושב אזור שכם בן 27 שישב לבדו ברכב נהרג כתוצאה מהתנגשות בניידות המשטרה, השוטרים שהיו במקום לא נפגעו.

● בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 460 בפיקוד אוגדה 162 פעלו מול מחבלים. במרחב ג'באליה החלו להתפנות מאות אזרחים דרך נתיבים מסודרים.

● כוחות אוגדה 98 השמידו מפקדה של חיזבאללה ואיתרו אמצעי לחימה רבים. כוחות צוות הקרב של חטיבה 55 איתרו והשמידו עשרות אמצעי לחימה ובהם: משגרי קורנט, מטענים, משגרים, עשרות טילי RPG ואמצעי לחימה נוספים.

● גבר כבן 50 נהרג מפגיעת רסיס של רקטה בכביש 22, סמוך לעכו. במהלך השבת נשמעו אזעקות בצפת, בגליל, בחיפה ובקריות.

● מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו בהכוונת פיקוד הצפון וחיסלו אתמול (שישי) את המחבל נאצר עבד אלעזיז רשיד, סגן מפקד גזרת בינת ג'בל של ארגון הטרור חיזבאללה.

חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל סיכום אירועי השבת

 צבע אדום