מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 29°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
י"ד תשרי התשפ"ה | 16.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 29°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

"הארץ אשר AREKA": הכירו את מהפכת הנדל"ן שכובשת את הרחוב החרדי

הצטרפנו לירוחם אהרמן ואהרן גודמן בעלי חברת הנדל"ן AREKA לסיור ברחבי הארץ, סיירנו בפרויקטים מובילים ברחבי הארץ. ויחד נענה על שאלת השאלות: האם וכיצד נכון להשקיע בנדל"ן?

"הארץ אשר AREKA": הכירו את מהפכת הנדל"ן שכובשת את הרחוב החרדי
פרויקט י-ם צילום: מתוך אתר החברה

פרויקט במרכז ירושלים

את הפרויקט היוקרתי במרכז ירושלים אתם ודאי מכירים מפרסומות שונות של חברות נדל"ן ומשווקים. הפרויקט מבטיח לכם מחיר פריסייל, הטבות מימון ונראה שווה במיוחד.

האמת היא, שאת הפרויקט הזה שיווקה AREKA למשקיעים כבר בתחילת השנה הלועזית במחיר פריסייל אמיתי בו נמכרו דירות ב-30,000 ₪ למטר (שזה פחות ממחיר השוק לדירות חדשות במרכז ירושלים). הפרויקט נמכר בהטבת מימון של 10/90, וכל משקיע היה צריך להניח 10% הון עצמי.

ליצירת קשר עם ארקה השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

כיום, עשרה חודשים אחרי כן, הפרויקט נמכר ב-36,000 ₪ למטר ודירה שמכרה AREKA ב-2.8 מיליון, מוכר הקבלן ב-3.3 מיליון – עלייה של 500,000 שקלים! זה  ודירה שמכרה AREKA בארבעה מיליון, הקבלן מוכר כיום ב-4.7 – עלייה של 700,000 שקלים! תוך עשרה חודשים הרוויחו המשקיעים עלייה של מעל 15% במחירי הדירות

רגע לפני שנעבור לפרויקט נוסף, חשוב לנו להסביר נקודה מהותית בכל הנושא של השקעות בנדל"ן. מסבירים אהרן גודמן וירוחם אהרמן צריך לדעת כי לכל פרויקט יש מספר שלבי מכירות:

שלב ראשון – טרום שיווק

זה השלב בו נמכרות מספר מצומצם של דירות במחיר מופחת מערך השוק, הרבה לפני שהפרויקט יוצא לשיווק. בזמן שהקבלנים צריכים למכור כמות גדולה יחסית של דירות בפרק זמן קצר, אם זה לקבלת לווי בנקאי או לצורך תזרים כדי להניע את הפרויקט.

כאן בנקודת הזמן הזאת, נוצרות העסקאות השוות בנדל"ן וזו המומחיות הגדולה של AREKA ליצור את הקשרים עם הקבלנים, ולהביא ללקוחות פרויקטים שווים במחירים אטרקטיביים.

שלב שני – שלב השיווק

הפרויקט יוצא לשיווק, נשכר משרד פרסום, וככל שהפרויקט מתקדם יותר – מחירי הדירות עולים בהתאם.

לכן, גם אם מציעים לכם עסקה אטרקטיבית במחיר פריסייל ותנאי תשלום מצוינים, תבדקו באיזה שלב הפרויקט נמצא, שיווק ראשוני? או שכבר הייתה  העלאת מחירים בפרויקט? תעשו השוואת מחירים מול דירות בנויות באזור ומול פרויקטים אחרים. בנוסף תוודאו שאין דירות בנויות בשכונה או קבלנים מתחרים שמוכרים במחיר נמוך יותר. המחיר הוא זה שיקבע לבסוף האם תרוויחו מההשקעה וכמה תרוויחו.

באר יעקב, מרכז הארץ

כביש 40 מוביל אותנו למרכז הארץ, לבאר יעקב הירוקה – שכונה חדשה ומתפתחת שהפכה בשנים האחרונות לאזור יוקרתי הכולל מגדלי יוקרה, אזורי תעשייה ושכונות ירוקות הנבנות לאורך תוואי הכביש. אחד הפרויקטים היפהפיים שמכרנו לפני חצי שנה: דירה שמכרנו במחיר של 2.5 מילון שקל בהטבת מימון של 10/90. נמכר היום, חצי שנה לאחר מכן, ב-2.9 מיליון.  כן, בחצי שנה מחיר הדירות עלה ב-400,000 שקלים!

ליצירת קשר עם ארקה השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

המודל בנוי ועומד על 2 פרמטרים:

פרמטר ראשון – מחיר

חברת AREKA היא ראש החץ בהובלת פרויקטים הנמכרים במחיר המופחת מערך השוק. זו האג'נדה שלנו ואחריותנו מול הלקוחות, לחפש ולאתר את הפרויקטים שכבר בשלב המכירה הלקוח יודע שהוא קונה במחיר הטוב ביותר בהשוואה לשוק.

פרמטר שני – אזור בעל פוטנציאל גבוה להשבחה

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בהשקעות נדל"ן הוא אזור ההשקעה. כחלק בלתי נפרד מהניסיון של חברת AREKA זה לשקלל את הנתונים ולזהות את אזור ההשקעה הפוטנציאלי.

עפולה, בירת הצפון

מבאר יעקב נצפין לעפולה, עיר שעשתה מהפך בדיור למגזר החרדי.

גם כאן נכונה ללקוחות שלנו עליית מחירים הרבה מעבר לשוק. באחד הפרויקטים ששיווקנו לפני שנה בעפולה, מכרנו למשקיעים דירות פנטהאוז במחיר 1.7 מיליון שקל. כיום הדירות הללו נמכרות על ידי הקבלן ב-2.1 מיליון שקל. תוך שנה ראו הלקוחות רווח של 20% בערך הדירה!

הסיור הקצר הזה מראה שבעוד הממוצע השנתי במחירי הדירות הראה עלייה של 6%, המשקיעים שלנו ב AREKA ראו בשנה האחרונה עליית ערך של 10%-20%, שזה נתון עוצמתי במיוחד!

אחת התובנות החשובות ביותר בנדל"ן היא, מסביר אהרן גודמן שנדל"ן זו השקעה לכל דבר, בעלת סיכון וסיכוי. אפשר להפסיד ואפשר להרוויח. לכן השאלה היא לא האם נכון או לא נכון להשקיע בנדל"ן, אלא – האם זה נכון לכם? וזה המודל שאנו מציעים ללקוחות: מחיר – מופחת מערך השוק, שזה ראש החץ של AREKA, ליצור את האמון והקשרים מול חברות בנייה הגדולות בארץ ולהביא את המחיר הטוב ביותר; אזור – בעל פוטנציאל גבוה להשקעה. ההשפעה של האזור על מחירי הדירות היא משמעותית; והתאמה אישית ללקוח – התאמה הוליסטית הלוקחת בחשבון תכנון פיננסי, תכנון מיסים ויכולת לעמוד בעסקה ולהחזיק בדירה לאורך זמן".

השאירו פרטים והכירו את מודל ההשקעה של AREKA>
​​​​​​​

ארקה השקעות נדל"ן

 צבע אדום