מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 29°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
י"ד תשרי התשפ"ה | 16.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 29°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

סוכות הוקמו סביב קברו של רבי נחמן מברסלב

בימים האחרונים צוות העובדים של איחוד ברסלב סיימו לארגן את המתחמים השונים בציון אחרי אירועי ההמונים בימי ראש השנה ובין השאר השלימו את הצבת המחיצות של עזרת הנשים בקברו של רבי נחמן

סוכות הוקמו סביב קברו של רבי נחמן מברסלב
סוכה באומן צילום: איחוד ברסלב באומן

פעילי איחוד ברסלב לא נחים לרגע. מייד לאחר סיומו המוצלח של מבצע אומן במסגרתו ניהלו את אירועי ראש השנה באומן בהשתתפותם של למעלה מ-40,000 איש, לקראת חג הסוכות המתקרב עובדי איחוד ברסלב הקימו מספר סוכות סביב קברו של רבי נחמן באומן כדי לאפשר לשוהים באומן בימי החג לעשות את החג כראוי.

בימים האחרונים צוות העובדים של איחוד ברסלב סיימו לארגן את המתחמים השונים בציון אחרי אירועי ההמונים בימי ראש השנה ובין השאר השלימו את הצבת המחיצות של עזרת הנשים בקברו של רבי נחמן שכנהוג מזה שנים אינה פעילה בכל זמני ההתקבצות הגדולים ולכך המחיצות הוסרו לפני ימי ההתקבצות בראש השנה.

גבאי ציון רבי נחמן הרב נתן צמח הי"ו הפועל ללא הפסקה לרווחת כלל באי קברו של רבי נחמן, מספר כי בחצר האחורית של מתחם הציון הוקמה סוכת הילולה גדולה ומפוארת לרווחת הציבור כדי לקיים בה את סעודת הילולת רבי נחמן מברסלב, החל בחול המועד סוכות כשהשנה ההילולה תתקיים במוצאי שבת חוה"מ ליל י"ח תשרי.

איחוד ברסלב באומן סוכות אומן

 צבע אדום