מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 29°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
י"ד תשרי התשפ"ה | 16.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 29°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

התעלומה נפתרה: מי עמד מאחורי גניבות האופנועים בירושלים?

מאחורי מקרי גניבות אופנועים ונסיונות לכך, עמד תושב מזרח ירושלים שנעצר על ידי השוטרים מירושלים | חקירתו הסתיימה והוגש נגדו כתב אישום על ידי התביעה המשטרתית

התעלומה נפתרה: מי עמד מאחורי גניבות האופנועים בירושלים?
גניבת אופנוע צילום: דוברות המשטרה

בשלהי חודש אוגוסט השנה, דיווח תושב ירושלים כי בעת שהאופנוע שלו חנה ברחבת מתחם ׳יס פלאנט׳ ברחוב נעמי בירושלים, הגיע אדם חשוד וגנב את האופנוע מהמקום. 

בעקבות מקרה זה, פתחה תחנת עוז מרחב קדם בחקירה במהלכה התברר כי הנאשם הגיע למקום, שבר את מנגנון היגוי ובכך התאפשר לו להוביל את האופנוע לכיוון שכונה סמוכה (אבו טור). בהמשך לכך, פעלה המשטרה לחשוף את זהותו של החשוד ולאתרו לחקירה. 

שבועות ספורים לאחר מכן, התלונן תושב מזרח ירושלים כי בעת שיצא ליום עבודתו, הבחין כי נגרם נזק לאופנוע שבבעלותו באופן זהה- ניסיון לשבור את מנגנון ההיגוי. גם במקרה זה פעלה המשטרה במסגרת חקירתה ואספה ממצאים בזירת המקרה ובניסיון לאתר את הנאשם. 

בתאריך 24.9 התלונן תושב ירושלים כי קטנוע שבבעלותו נגנב מחניון עיר דוד בעיר. במסגרת חקירת מקרה זה, אספו השוטרים ממצאים שונים ביניהם, תיעוד הנאשם שהגיע למקום ועומד מאחורי המעשה הפלילי. ימים ספורים לאחר מכן הבחינו שוטרי תחנת שלם של מרחב קדם את הנאשם בשכונת סילוואן שבמזרח העיר. 

בעת שהתקרבו לעברו, תוך שזוהה על ידי קצין המשטרה שנכח בפעילות, הותיר הנאשם את הקטנוע שנגנב גם כן, בתאריך 28.9 מסמוך למתחם התחנה, ואת קסדת הבטיחות ונמלט במהירות מהמקום. כחלק מפעולות החקירה, נגרר הקטנוע הגנוב ונבדק על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי. מבדיקה זאת התחזק החשד כלפי הנאשם, זאת לאחר שזוהתה טביעת אצבע של הנאשם. 

בתאריך 8.10 אותר ונעצר הנאשם על ידי שוטרי תחנת שלם והועבר לחקירה בשל מעשיו בגזרת תחנת שלם ותחנת עוז. לאחר שמעצרו הוארך ופעולות החקירה הושלמו, הגישה היום יחידת התביעות של מחוז ירושלים את כתב האישום נגדו לצד בקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

גניבת אופנוע משטרת ישראל ירושלים

 צבע אדום