מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 29°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
י"ד תשרי התשפ"ה | 16.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 29°c
בני ברק 34°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

לשכת גלנט מבהירה: "הדברים ביחס לנתניהו הוצאו מהקשרם"

לאחר הדיווחים לפיהם בשיחה עם בני משפחות שכולות מפורום הגבורה שר הביטחון גלנט תקף את ראש הממשלה נתניהו, לשכתו הוציאה הודעה: "הדברים שיוחסו לשר הביטחון באשר ליחסיו עם רה״מ סולפו והוצאו מהקשרם"

לשכת גלנט מבהירה: "הדברים ביחס לנתניהו הוצאו מהקשרם"
נתניהו וגלנט במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר הדיווחים לפיהם שר הביטחון יואב גלנט תקף בשיחה עם משפחות שכולות את ראש הממשלה נתניהו, לשכתו יוצאת בהבהרה וטוענת כי הדברים הוצאו מהקשרם. 

לפי הדיווחים, גלנט אמר על ראש הממשלה נתניהו: "יש כאלה שהיו בארצות הברית כשאני נלחמתי בלבנון. אני לא עסוק במה שחושבים עלי, אני עסוק רק במטרות המלחמה. מי שעוסק בלירות חיצים זו בעיה שלו".

לשכת גלנט הוציאה הודעה בה נכתב: "שר הביטחון יואב גלנט נפגש היום עם בני משפחות שכולות מפורום הגבורה, שמע את דבריהם והשיב לשאלותיהם. הדברים שיוחסו לשר הביטחון באשר ליחסיו עם רה״מ נתניהו סולפו והוצאו מהקשרם". 

עוד דווח היום כי שר הביטחון גלנט אמר בפגישה: "אנחנו לא רוצים לשלוט בעזה. יש שם פלסטינים שאינם תומכי חמאס והיום חוששים מפניו, צריך למצוא אותם והם ישלטו שם ביום שאחרי. הלחימה ברצועה תימשך שנים".

מלשכת גלנט נמסר בעניין: "השר גלנט השיב לשאלה על עמדתו בנוגע לשליטה האזרחית ברצועת עזה לאחר המלחמה ואמר כי ״למרות ניסיונות להציגו כחובב הרשות הפלסטינית ו״אוהב מחבלים״, הוא לא מאמין ברש״פ הנוכחית כגוף שיכול לשלוט בעזה״. כמו כן, הדגיש כי אסור לישראל לקיים שליטה אזרחית ברצועת עזה". 

לשכת גלנט הוסיפה: "שר הביטחון פועל יחד עם ראש הממשלה לטובת השגת מטרות המלחמה בכל החזיתות".

יואב גלנט בנימין נתניהו פורום הגבורה מלחמת חרבות ברזל

 צבע אדום