מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 30°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 30°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

רגעים מרטיטים: פוסק הדור קיבל עול מלכות שמים עם נערי הקירוב

פוסק הדור התרגש עם נערי הקירוב: במעמד חיזוק של נערי מדרשיות 'ביחד ללמוד' בארה"ק שנערך במעונו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שהתרגש מהחיזוק של נערי הקירוב וקיבל עמם עול מלכות שמים. צפו בתיעוד

רגעים מרטיטים: פוסק הדור קיבל עול מלכות שמים עם נערי הקירוב
נערי הקירוב אצל פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך צילום: ליפא מוזר

רגעים נדירים ומרגשים בחדרו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך עת הגיעו קבוצת נערים ממדרשיות "ביחד ללמוד" מאשדוד ופתח תקוה לקבל את ברכת פוסק הדור לקראת היום הקדוש, כשהנערים ביקשו מפוסק הדור ברכה מיוחדת לעמוד אל מול כל הניסיונות והקשיים העוטפים אותם בדרכם.

פוסק הדור חיזק אותם בדברים מרגשים ואמר בדבריו אתם עושים נחת לבורא עולם, נכון בתחילה אין זה כ"כ קל, אבל הסוף הוא טוב אינוספי שרק הבורא עולם יכול לתת, אין לנו מושג כמה טוב יש, פוסק הדור סיים את דבריו בברכה מיוחדת לנערים וברכה ולכל העוסקים במפעל הגדול של בתי במדרש ביחד ללמוד.

בסיים דבריו ערך פוסק הדור קבלת עול מלכות שמים יחד עם הנערים, ובאופן נדיר וחריג בסיום קבלת עול מלכות שמים החל פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך לשיר עם הנערים' אשרינו מה טוב חלקינו ומה נעים גורלנו'.

במעמד המיוחד השתתפו גם הגר"א יפהן ר"מ ישיבת חברון, ורו"מ כנסת ישראל הגר"י קניג שאף ביקש את ברכת פוסק הדור למייסד ומקים בתי מדרש ביחד ללמוד בארה"ק הרב חיים דב גרינברג ומשפחתו שבזכותם הוקם כל המפעל הגדול, כשפוסק הדור מברך בחום רב ומוסיף כי הברכה היא להמשיך עוד ועוד ובטוחני כי יצאו תלמידי חכמים אמיתיים מבתי המדרש.

הרב משה שטרנבוך כנסת ישראל

 צבע אדום

art