מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 20°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 20°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

חסר תקדים: בג"צ בפסק דין לטובת השר מהליכוד ונגד היועמ"שית

בג"צ פסק לטובת שר התקשורת ונגד היועצת המשפטית לממשלה וקבע כי מינויה של ד״ר אודליה מינס למ״מ יו״ר הרשות השניה שריר וקיים. קרעי: "הביתה עכשיו"

חסר תקדים: בג"צ בפסק דין לטובת השר מהליכוד ונגד היועמ"שית
שר התקשורת שלמה קרעי במליאת הכנסת צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

באופן חסר תקדים, בג״צ פסק לטובת שר התקשורת ד״ר שלמה קרעי ונגד היועצת המשפטית לממשלה וקבע כי מינויה של ד״ר אודליה מינס למ״מ יו״ר הרשות השניה - שריר וקיים.

כזכור, היועצת המשפטית לממשלה קבעה כי יש מניעה משפטית למינוי ובשל כך קבעה שהמינוי בטל, הצטרפה לעותרים וסירבה לתת ייצוג בבג״צ לשר התקשורת.

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי הגיב ואמר: "ניצחנו את היועמ״שית היום בבג״צ, אחרי שקבעה ״מניעה משפטית״, אחרי שהצטרפה לעותרים, ובלי שנתנה לי את האפשרות אפילו לייצג את עצמי בבית המשפט.

הניצחון הזה נגד היועמ״שית ושלוחיה, בצירוף המכתב ההזוי מהיום של היועמ״שית על החלטות הקבינט בזמן מלחמה, והתנהלותה הדווקאית והלא עניינית של היועמ״שית בכל השנתיים האחרונות, הם כולם יחד וכל אחד בנפרד ההוכחה הניצחת לכך שהממשלה הזו חייבת להדיח את היועמ״שית לאלתר.

לדבריו, "זה לא עניין משפטי, זה לא עניין של איזונים ובלמים, הכל מתכנס לעובדה שיש כאן אישה אחת, בתפקיד אחד, שקיבלה החלטה בעצמה או על ידי שלוחיה, להפוך את חיי הממשלה הזו לגיהנום, לעשות הכל כדי שניכשל בתפקידנו בכל החזיתות ולהתערב בכל נושא ועניין ללא שום סמכות. הביתה. עכשיו", סיים קרעי.

 

שלמה קרעי בג"ץ גלי בהרב מיארה

 צבע אדום

art