מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 19°c
בית שמש 19°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
י"א תשרי התשפ"ה | 13.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 20°c
חיפה 23°c
ירושלים 19°c
בית שמש 19°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

החיילת שנחטפה סירבה לבשל למחבלים בשבת: "הסתכלה למוות בעיניים"

אמא של החטופה אגם ברגר סיפרה כי אגם סירבה לבשל למחבלים בשבת בשבי, כי היא לא מדליקה אש בשבת. "יש לאגם ברית עם בורא עולם והיא לא מפרה אותה" אמרה מירב ברגר

החיילת שנחטפה סירבה לבשל למחבלים בשבת: "הסתכלה למוות בעיניים"
חמ"ל התצפיתניות בנחל עוז צילום: מתוך שידורי כאן 11

מירב, אמא של התצפיתנית החטופה אגם ברגר שנמצאת עדיין בשבי חמאס, חושפת בערוץ 14 עדות מצמררת: "ביום ה-38 אגם ירדה למנהרות. אמרו לה לנקות ולבשל אבל כשהגיעה השבת, אגם הסתכלה למוות בעיניים וסירבה לבשל כי היא לא מדליקה אש בשבת. יש לאגם ברית עם בורא עולם והיא לא מפרה אותה - גם כי אלך בגיא צלמוות לא אירא רע כי אתה עמדי".

היא הוסיפה: "אגם רעבה אבל היא מברכת על האוכל בשבי, היא נושאת עיניים לשמיים ומתפללת, היא מבינה שמעבר לאוכל הגשמי הזמני שמזינים אותה מי שמזין את נשמתה זה בורא עולם, אגם נמצאת אצל משפחות חמאס".

"בדיוק לפני שנה", חשפה מירב ברגר, אגם קיבלה יומן במתנה לרגל יום הולדתה ה-19. שם היומן הוא 'ברחבי השמים - מסע להתעוררות רוחנית'. מירב אמרה: "רק אחרי שהיא נחטפה אני מעזה לפתוח את היומן. היא הצליחה לכתוב ביומן הזה שני עמודים, ביום הולדתה".

"אגם כותבת שהיא בוטחת בהשם שילווה אותה בכל צעד. עוד כתבה אגם שהיא מבקשת אהבת חינם. אני חושבת שאנחנו בעת הזו. ראשי התיבות של אהבת חינם זה אח. זה רגע להיות אחים. זה רגע לאהוב אחד את השני בלי מטרה, להבין שמשהו גדול מאתנו מתחולל כאן. לנסות להבין מה בורא עולם רצה מכל אחד מאיתנו ב-7 לאוקטובר".

 

 
אגם ברגר חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

 צבע אדום