מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
י' תשרי התשפ"ה | 12.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

סמ"ר איתי פוגל הי"ד נפל בדרום הרצועה, בן דודו נפל בג'נין לפני חודש

צה"ל התיר לפרסום כי סמ"ר איתי פוגל הי"ד, בן 22 מהיישוב יקיר, מפקד טנק בגדוד 46, נפל בדרום רצועת עזה. בן דודו אלקנה נבון נפל רק לפני מספר שבועות גם הוא, במהלך פעילות מבצעית בג'נין

סמ"ר איתי פוגל הי"ד נפל בדרום הרצועה, בן דודו נפל בג'נין לפני חודש
סמ"ר איתי פוגל הי"ד צילום: דובר צה"ל

הותר לפרסום: סמ"ר איתי פוגל, מיקיר, מפקד טנק בגדוד 46, עוצבת ׳עקבות הברזל׳ (401), נפל בקרב בדרום רצועת עזה, בן 22 בנופלו. סמ"ר איתי פוגל הי"ד התגורר בישוב יקיר, איתי הותיר אחריו הורים ו-4 אחים. 

מהישוב יקיר נמסר: "אבידה שניה לישוב במלחמת הקיום של מדינת ישראל, המומים וכואבים". איתי למד בישיבת נחלים, היה ממובילי הנוער בישוב יקיר, מדריך בבני עקיבא, התנדב בעמותת "להושיט יד", שירת בשריון, משפחתו מהמשפחות הוותיקות בישוב.

בן דודו של איתי, אלקנה נבון, נפל גם הוא רק לפני מספר שבועות, בפעילות מבצעית בג'נין. זו האבידה השניה אותה סופג הישוב יקיר. סרן גבריאל שני, שגדל בישוב ונשא לבת הישוב נפל ב-30 בינואר כ' בשבט בקרב בדרום רצועת עזה.

יו"ר הישוב אלחנן סבתי: "ערב יום הכיפורים היישוב שלנו סופג היום את האבידה השניה שלו במלחמת הקיום של מדינת ישראל. אנו כואבים והמומים ונמשיך לחבק את המשפחה". 

הרב אהרון כהן רב הישוב יקיר: "הארי שבחבורה, בחור מלא באהבת ישראל, מלא בתורה, מלא בגבורה, כל השאיפות שלו בחיים היו לעשות טוב לעם ישראל ותורת ישראל". 

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד לו: "משפחת השומרון כולה אבלה על לכתו של איתי, מטובי בניה של הארץ, ערב יום הכיפורים, אבדה כל כך גדולה, הלב מסרב להאמין. איתי היה אדם ערכי, מפאר גידולי הנוער של השומרון, מתנדב, מסור, אכפתי, תרם מעצמו, תושבי השומרון, עובדי המועצה, מחבקים את המשפחה ואת הישוב יקיר שסופג אבדה שניה במלחמה הקשה הזו.  נהיה לצידם בכל מה שיזדקקו".

איתי פוגל עזה מלחמת חרבות ברזל

art

 צבע אדום