מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 34°c
אשדוד 26°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 34°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נציג היהודים בפרלמנט האיראני מזהיר את נתניהו מפני "הפתעות חדשות"

דר' הומיון שמח נציג היהודים בפרלמנט האיראני הזהיר את ראש הממשלה בנימין נתניהו מפני כל "מעשה טיפשי", והוסיף כי "כל התנהגות טיפשית של הצבא הציוני תביא לנתניהו הפתעות חדשות"

נציג היהודים בפרלמנט האיראני מזהיר את נתניהו מפני "הפתעות חדשות"
נציג היהודים בפרלמנט הומיון שמח בטקס בטהראן לזכרו של חומייני צילום: באדיבות המצלם

נציג היהודים בפרלמנט האיראני דר' הומיון שמח, איים כי ישראל תשלם ביוקר אם תתקוף את איראן. "במקרה של טיפשות כלשהי מצד צבא המשטר הציוני, נתניהו צריך לצפות להפתעות חדשות מאיראן", אמר.

שמח גם התייחס לסיכום בין נשיא ארה"ב ג'ו ביידן לנתניהו "בנוגע לתגובת המשטר הישראלי" לנקמה על התקיפה האיראנית ב-1 באוקטובר, והזהיר כי "כל מתקפה קטנה של המשטר הישראלי תגרום לתגובה חזקה מצד איראן", וקרא לגורמים אמריקאים שימו לב לאזהרה.

כזכור משמרות המהפכה שיגרו ביום שלישי בשבוע שעבר מטח של כ-200 טילים בליסטיים שכוונו לבסיסי צבא ברחבי הארץ. 

שמח הזהיר כי למלחמה כוללת עשויות להיות השלכות הרבה מעבר לאזור. "הרשויות העולמיות חייבות להבין שאם תפרוץ מלחמה בקנה מידה מלא במערב אסיה, השפעתה לא תוגבל לאזור זה, וחלקים אחרים בעולם יתמודדו גם הם עם ההשלכות המזיקות של הסכסוך האפשרי הזה", אמר. 

חבר הפרלמנט בירך על המתקפות של איראן "על בסיסים ישראלים", ואמר כי "הקהילה היהודית של איראן תומכת באופן מלא במבצע של משמרות המהפכה נגד בסיסי המשטר הציוני".

"על פי הערכות, עשרות טילים פגעו בבסיס נבטים בשטחים הכבושים, והדגישו את החולשה של מערכות ההגנה של המשטר הציוני מול כוח הטילים של איראן", ציין.

הומיון שמח איראן ראש הממשלה נתניהו

art

 צבע אדום