מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 25°c
אשדוד 24°c
ט' תשרי התשפ"ה | 11.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 20°c
חיפה 22°c
ירושלים 18°c
בית שמש 18°c
בני ברק 25°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בן דודו של ירדן ביבס חשף: "הוא פחד ורצה לעזוב את ניר עוז"

אילון קשת, בן דודו של החטוף ירדן ביבס סיפר: "ירדן היה בתהליך של לצאת משם כי הוא פחד - והוא לא הספיק". הוא האשים: "כבר שנים שירדן מספר לי על זה שהם מבקשים יותר נשק ויותר שמירה ופשוט זרקו עליהם"

בן דודו של ירדן ביבס חשף: "הוא פחד ורצה לעזוב את ניר עוז"
ירדן ביבס עם בנו אריאל ביום הולדתו ה-31 צילום: באדיבות המשפחה

ירדן ביבס יציין היום (חמישי) יום הולדת 35 בעודו מוחזק בשבי החמאס בעזה. אילון קשת, בן דודו, סיפר לכאן רשת ב' בתכנית הבוקר הזה, כי לפני המלחמה ירדן רצה לעזוב את ניר עוז. "על הגב של ירדן, שירי כפיר ואריאל יש שנים של מחדל, הפקרה ועבודה גרועה. פשוט זרקו עליהם", אמר קשת וסיפר: "ירדן היה בתהליך של לצאת משם כי הוא פחד - והוא לא הספיק, וזה מטמטם אותי".

עוד אמר בן הדוד: "חשבתי שזה ייקח כמה שבועות, שאחרי אסון בכזה היקף בטח יחזירו אותם מהר. לקח זמן להכיר בעובדה שזו לא הכוונה. הדבר הזה קרה בגלל שנים של הזנחה, ברור שאני מאשים את ראש הממשלה".

לדבריו: "כבר שנים שירדן מספר לי על זה שהם מבקשים יותר נשק ויותר שמירה ופשוט זרקו עליהם".

בשבעה באוקטובר נחטפו בני משפחת ביבס, במהלך הטבח בניר עוז. מחבלים חטפו מביתם את האב ירדן ואת האם שירי עם ילדיהם אריאל (בן 4 ביום החטיפה) וכפיר (בן 9 חודשים ביום החטיפה) לרצועת עזה. כפיר הוא החטוף הצעיר ביותר שנחטף בידי חמאס. האב ירדן נחטף בנפרד, על ידי מחבלי חמאס, בשטחים של קיבוץ ניר עוז. בטבח נרצחו גם הוריה של שירי, יוסי ומרגיט סילברמן וב-21 באוקטובר נמצאו גופותיהם.

ירדן ביבס מלחמת חרבות ברזל

art

 צבע אדום