מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 22°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 28°c
אשדוד 24°c
ח' תשרי התשפ"ה | 10.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 22°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 28°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הוריקן היכה בפלורידה, כ-2 מיליון בלי חשמל, ביידן ביטל טיסה

כ-2 מיליון בלי חשמל לאחר שהוריקן מילטון היכה בפלורידה, וגרם למוות והצפות. רוחות חזקות של מעל 160 קמ"ש, עם גשם כבד. החוף האטלנטי של פלורידה נפגע קשה במיוחד, בתים נהרסו וכמה תושבים נהרגו

הוריקן היכה בפלורידה, כ-2 מיליון בלי חשמל, ביידן ביטל טיסה
אילוסטרציה צילום: pixabay

סופת ההוריקן מילטון הכתה הלילה בחופייה של מדינת פלורידה. כלי תקשורת מקומיים מדווחים כ יש נפגעים וכ-2 מיליון בני אדם מנותקים מחשמל. 

ההצפות הקשות בעיר טאמפה וסביבתה הביאו להפסקת פעילות כוחות החילוץ והצלה שלא יכולים לצאת לכבישים שהפכו לנהרות. בעשרות ערים נרשמו הלילה כמויות גשמים של חודשים.

החוף האטלנטי של פלורידה נפגע קשה במיוחד, בתים נהרסו וכמה תושבים נהרגו. גשמים עזים עלולים גם לגרום להצפות בפנים המדינה לאורך נהרות ואגמים.

כ-125 בתים נהרסו עוד לפני שההוריקן הגיע ליבשה, רבים מהם בתים בקהילות לאזרחים ותיקים, אמר קווין גאת'רי, מנהל חטיבת חירום בפלורידה ל-AP

כמעט 6 מיליון תושבים קיבלו הוראה להתפנות מבתיהם. מושל פלורידה רון דסנטיס קרא לתושבים שלא התפנו להשאר במקומם כי התנועה בכבישים הפכה מסוכנת מדי.

הנשיא ביידן ביטל את נסיעתו המתוכננת לגרמניה ולאנגולה בגלל ההוריקן. הנשיא קיבל הלילה תדרוך על הסופה אחרי שכבר פגעה ביבשה וקיים שיחות עם ראשי ערים ומחוזות באזור.

הוריקן ארצות הברית הנשיא ביידן

art

 צבע אדום