מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 22°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
ח' תשרי התשפ"ה | 10.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 22°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הלוחמים יצאו מעזה - וגילו שרכביהם נפרצו: "נשארתי בלי כלום"

לוחמי סיירת גבעתי בעזה גילו שרכביהם נפרצו סמוך לבסיס צאלים. הלוחמים, שנגנב להם ציוד יקר, מסרו: "אנו דורשים מהצבא לקחת אחריות על האירוע ולסייע בפיצוי על הנזקים"

הלוחמים יצאו מעזה - וגילו שרכביהם נפרצו: "נשארתי בלי כלום"
פעילות כוחות צה"ל צילום: דובר צה"ל

לוחמי סיירת גבעתי שנלחמים בעזה נדהמו הבוקר לגלות כי רכביהם נפרצו סמוך לבסיס צאלים, כך דווח ב"ווינט". החייל הבודד יוחאי מור סיפר: "שדדו לי את מחשב העבודה, את הדרכון הישראלי וגם את הגרמני והאמריקני. כל הציוד שלי היה ברכב כי אין לי בית בארץ". 

מור, שהגיע לשירות מארה"ב, המשיך: "היו צריכים אותי אז קניתי כרטיס טיסה ב-5,000 דולר, רק בשביל להגיע למילואים. אתמול גיליתי שהרכב שלי נפרץ. היו שם כרטיסי אשראי וארנק, הרישיון שלי. גם שרשרת זהב שרציתי להביא לאשתי מישראל. נשארתי בלי כלום". 

"לא מאפשרים לנו להיכנס עם המכוניות לבסיס, אז אנחנו חונים בשטח. אני כרגע בתוך עזה אבל הראש שלי במקום אחר. אני מנסה להיות חד בתפקיד שלי, אני מנסה לא להתמקד בזה כל עוד אני כאן, אבל זה שוק גדול. מאיפה מתחילים? זה יאוש מוחלט. איך אני מנהל את כל המצב הזה? אני מרגיש לבד. באתי להילחם בשביל המדינה, היא חשובה לי - אבל זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה. לא דואגים לדברים האלה", הוסיף מור. 

מטעם הלוחמים נמסר כי "היחס שאנחנו מקבלים בסבב הלחימה הנוכחי מאכזב ומזלזל. לא מה שציפינו לאחר יותר מ-200 ימי מילואים החל מבוקר ה-7 באוקטובר, כשהיד עוד נטויה. אנו דורשים מהצבא לקחת אחריות על האירוע ולסייע בפיצוי על הנזקים. אנחנו מצפים לחנייה מוסדרת ומאובטחת. ככה ראוי להתייחס ללוחמים שנכנסים לעזה".

דובר צה"ל מסר כי הפרטים בבדיקה.

מלחמת חרבות ברזל פריצה גבעתי

art

 צבע אדום