מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 22°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
ח' תשרי התשפ"ה | 10.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 22°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

פספורטכארד הביטוח המוביל בישראל

פספורטכארד, או בשמו הנוסף, פספורט קארד, זוהי למעשה חברת ביטוח המתמחה בנסיעות לחו"ל ומציעה יתרונות בולטים לעומת מתחרים בשוק. אם אתם מתכננים טיסה, כדאי להכיר את הפרטים החשובים על הביטוח הזה, כולל אופציית הוזלת מחירים – קראו כאן >>

פספורטכארד הביטוח המוביל בישראל
אילוסטרציה צילום: בינה מלאכותית CHATGPT

נעשה סדר - האם אפשר לטוס בלי ביטוח נסיעות?

פספורטכארד נחשב לאחד הביטוחים הפופולריים בארץ. אבל, רגע לפני שצוללים להשוואות בין פוליסות שונות, חשוב להבין מדוע ביטוח נסיעות פספורטכארד הכרחי, בין אם מדובר בנסיעת עבודה, טיול או ביקור משפחתי. כיום, כמעט אף אחד לא ממריא מישראל בלי ביטוח מתאים, וזה ממש לא משנה מהו היעד המתבקש. אמנם אין חובה חוקית להזמין ביטוח, אך יש מדינות שמחייבות זאת, והכי חשוב - אתם רוצים להיות מכוסים במקרה של בעיות רפואיות או אובדן רכוש, ביטולי טיסות, מלונות, רכבים שכורים ועוד (ישנן אפילו הרחבות המכסות ביטולי אטרקציות).

נעבור על 5 היתרונות של ביטוח פספורטכארד

פספורטכארד מאפשר לכם ליהנות ממספר יתרונות משמעותיים שיכולים להקל עליכם במצבים קשים במהלך נסיעות לחו"ל. בין כל היתרונות השונים של חברת הביטוח הזו, בואו נעבור על 5 יתרונות מרכזיים שלה:

·         מוניטין: לחרת פספורט קארד יש מוניטין וניסיון של שנים בתחום ביטוחי נסיעות לחו"ל, ככה שאתם תמיד יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי יש מאחוריכם "אמא ואבא" עבור על סיוע נדרש.

·         תמיכה 24/7: שירות עזרה זמין בכל שעה ובכל מקום בעולם, כמובן בעברית, דבר שסופר חשוב במצבים שבהם יש הבדלי בשעות.

·         תשלום ישיר על הוצאות רפואיות: אפשרות לשלם בכרטיס אשראי ייעודי במקרים רפואיים, ככה שאתם לא צריכים לשלם מראש ו\או להמתין להחזרים כספיים לאחר מכן.

·         מוקד סיוע זמין: בין אם אתם ביעד כזה או אחר בחו"ל, תוכלו לקבל מידע על מרכזי רפואת חירום, רופאים ובתי מרקחת דרך המוקד של פספורטכארד, שפועל תמיד.

·         הטסה חזרה לארץ: במקרה של חלילה תאונה או מחלה, הביטוח כולל אפשרות להחזיר אתכם לישראל, עם ליווי רפואי צמוד במקרים מסוימים.

כמה מילות סיכום והמלצות מאיתנו

לסיכום, פספורטכארד מציע יתרונות רבים שיכולים לעזור לכם בעת הצורך. עם זאת, חשוב לבחור ביטוח שמתאים לצרכים האישיים שלכם, כדי להימנע מתשלומים מיותרים או פוליסות שאינן מספקות. אם אינכם בטוחים איזו פוליסה מתאימה לכם, כדאי לפנות לייעוץ מקצועי מסוכן ביטוח, וכמו כן, מומלץ תמיד לעשות השוואת מחירים ולקבל מספר הצעות לפני שאתם מזמינים פוליסה לכל יעד בעולם. אם אתם מתכננים נסיעה לארה"ב, אירופה, או כל יעד אחר, זה הזמן להתמקד באתרי השוואת מחירים כדי למצוא את ההצעה הטובה ביותר. כך תבטיחו את ביטוח הנסיעות האידיאלי במחיר המשתלם ביותר, תוך שאתם עושים סקר שוק מספיק מקיף.

 

art

 צבע אדום