מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 22°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
ח' תשרי התשפ"ה | 10.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 22°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ביטוח נסיעות הראל - כל מה שצריך לדעת

אם שמעתם לאחרונה על איזושהי דרך לחסוך משמעותית ברכישת ביטוח נסיעות הראל דרך אתר הרפליי, חשוב להבין מה עומד מאחורי ההמלצות האלו. בשורות הבאות, נעבור על היתרונות של אתר הרפליי ונראה כיצד הוא מאפשר לכם להוזיל את ביטוח הנסיעות שלכם – קראו כאן כדי להקל על הכיס >>

ביטוח נסיעות הראל - כל מה שצריך לדעת
ביטוח נסיעות צילום: בינה מלאכותית CHATGPT

קודם כל, מהו אתר הרפליי?

בין חברות הביטוח השונות בארץ, הכירו את הביטוח באתר הרפליי אשר מציע פלטפורמה ייחודית להשוואת מחירי ביטוחי נסיעות לחו"ל. האתר אינו מתכוון למכור לכם ביטוח, זה ממש לא העניין כאן, אלא להציע לכם מחירים משתלמים. בעזרת מערכת מתקדמת, תוכלו לעשות בעצמכם, בקלות, סקר שוק מקיף ולקבל הצעות מחיר מגוונות מחברות ביטוח שונות, כולל חברת הביטוח המוכרת, הראל. בתוך כך, היתרון המרכזי של הרפליי הוא יכולתו לעשות עבורכם השוואות מדויקות בין הצעות מחברות ביטוח שונות. בתהליך זה, שלוקח רק כמה דקות בודדות, תוכלו לסנן תוצאות לפי פרמטרים כמו:

·         מדינת היעד: בחרו את היעד שאתם מתכווננים להגיע אליו ותקבלו הצעות מתאימות.

·         סוגי הרחבות: ניתן לחפש לפי ביטוחים נוספים והרחבות, כמו ביטוח ביטול טיסה, הרחבת פעילויות אתגריות ועוד.

·         מצב בריאותי: אם חלילה אתם לוקים במחלה כרונית או במצב רפואי קיים מסוג כזה או אחר, תוכלו לאתר ביטוחים הכוללים את ההרחבות הרפואיות הנדרשות.

טווחי מחירים לביטוחי נסיעות הראל

מחירי ביטוח נסיעות משתנים בהתאם לגורמים הידועים כמו גיל, יעד, מצבים רפואיים שונים ותקופת הביטוח – קרי משך התקופה המבוטחת. הנה דוגמאות למחירים המשוערים, שלקחנו מתוך אתר הרפליי כדי לעשות לכם סדר בנושא:

·         גיל 40 ומטה: כ-2.20 דולר ליום (עד 365 ימים).

·         גיל 41 – 60: כ-2.20 דולר ליום (עד 180 ימים).

·         גיל 61 – 65: כ-3.30 דולר ליום (עד 120 ימים).

·         גיל 66 – 70: כ-4.25 דולר ליום (עד 120 ימים).

לגילאים מעל 70, מחירים יכולים להתחיל מכ-6.55 דולר ליום. בגילאים מבוגרים יותר, המחיר עשוי להגיע עד 17.20 דולר ליום.

סיכום על הרפליי והוזלת העלויות בכיס

בסיכומו של דבר, הרפליי הוא כלי מצוין לחיסכון בביטוחי נסיעות הראל. האתר מציע השוואת מחירים קלה ומהירה, התאמה אישית ומבחר רחב של הצעות, שעוזרים לכם הלכה למעשה לבחור את הביטוח המתאים ביותר עבור כל הצרכים שלכם בחו"ל במהלך נסיעה. בין אם אתם מתכננים חופשה ביוון, קפריסין, ארה"ב או טיול אורבאני לונדון, השוואת מחירים באתר הרפליי, זה הצעד הראשון שלכם לחיסכון.

זכרו, ככל שאתם מכוונים לטיסה הכוללת יותר אנשים, ככה הפוטנציאל בחיסכון העלויות הוא גבוה יותר. הביטוחים יכולים להגיע לסכומים בלתי מבוטלים כאשר רוכשים גם הרחבות, על אחת כמה וכמה אם מדובר במספר אנשים, לכן השוואת המחירים היא חשובה. והכי חשוב, טוסו וחזרו בשלום.

 

art

 צבע אדום