מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 22°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
ח' תשרי התשפ"ה | 10.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 22°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מחדשים את המטבח באתר המטבח שלי

אם החלטתם שאתם מחדשים את המטבח באתר המטבח שלי, אז הרשינו לעצמנו לקצר לכם תהליכים בעזרת המאמר הבא לפניכם – קראו כאן עבור התשובה המקיפה ביותר לשאלה: כמה עולה שיפוץ ושדרוג מטבח? – קראו כאן >>

מחדשים את המטבח באתר המטבח שלי
מטבח, אילוסטרציה צילום: בינה מלאכותית CHATGPT

כמה מילים על בחירת אנשי מקצוע נכונים

בסופו של דבר, איכות העבודה הסופית נקבעת לפי הניסיון, המקצועיות והמוניטין של הקבלנים והשיפוצניקים. לכן, ההמלצה שלנו היא בקרו באתר המטבח שלי כדי למצוא את אנשי המקצוע המתאימים ביותר לסוג העבודה שאתם מעוניינים להוציא לפועל. כך תוכלו לעשות סקר שוק מספיק מקיף וכולל הצעות מחירים מאת אנשי מקצוע שונים. כעת, בואו נדבר על העלויות בכיס שאתם צריכים לצפות להן.

כמה עולה שיפוץ מטבח?

לשאלה, כמה עולה שיפוץ מטבח, יש כל מיני תשובות אפשריות, כי כל קבלן יכול לתמחר שונה את עבודותיו. מעבר לכך, לסוגי חומרי הגלם ישנה השלכה ישירה על המחיר הסופי. עם זאת, אפשר להצביע על טווחי מחירים ממוצעים בשוק, כפי שניתן ללמוד ממחירון המטבח שלי:

·         פורמייקה: המחיר נע בין 1,100 - 1,550 ₪, כאשר מטבחי פורמייקה מציעים פתרון זול ועמיד, עם אפשרויות צבע רבות ושונות. בגדול, הם מתאימים למי שמחפשים פתרון פונקציונלי במחיר נגיש.

·         עץ מלא: המחיר צפוי לנוע בין מחיר: 2,600 - 3,250 ₪, בעוד שמטבחים מעץ מלא משדרים יוקרה ואיכות ברמת גימור גבוהה למדי. הם מצריכים תחזוקה, אך מחזיקים מעמד לאורך זמן ומוסיפים חמימות לבית.

·         פולימר: המחיר בד"כ נע בין כ-1,450 - 2,000 ₪, כאשר מטבחי פולימר מציעים עמידות גבוהה במים ובחום, עם עיצובים מודרניים ומגוון צבעים.

·         אפוקסי: מחירו צפוי לנוע בין הטווחים של 1,720 - 2,700 ₪, וחומר זה מציע עמידות גבוהה, אידיאלי למטבחים שמשתמשים בהם הרבה.

·         פורניר: אמור לנוע בין טווח מחיר של כ-1,200 - 2,100 ₪, ויש היגידו כי מטבחים מציפוי פורניר מייצרים מראה עץ טבעי במחיר נוח. עם זאת, הם רגישים יותר לרטיבות ולחום.

·         זכוכית: לא זול, ינוע בין 2,150 - 2,875 ₪, אבל אין ספק שמטבחי זכוכית מוסיפים איזשהו טאץ' ייחודי, מודרני ואסתטי, כאשר מטבחים אלה מתאימים בעיקר לעיצובים קלים ומוארים.

·         עיצוב כפרי למטבח: מחיר צפוי לנוע בין 12,000 - 23,000 ₪, כאשר מטבחים בעיצוב כפרי משלבים אלמנטים קלאסיים עם נוחות מודרנית, והם אידיאליים למי שמחפשים חמימות בעיצוב.

לסיכום, כמה מילים על הוזלת עלויות

בסופו של יום, הדרך הכי נכונה להוזיל עלויות היא באמצעות השוואת מחירי שיפוץ מטבח. לכן, ההמלצה הכי טובה שנוכל לספק לכם היא למצוא לפחות 3 הצעות מחירים מאת קבלנים וחברות מטבחים שונות. כך תוכלו להוזיל עלויות, ובמקביל לכך, גם לאתר את אנשי המקצוע הכי מומלצים שיש באזור שלכם. בעידן האינטרנטי שלנו, עושים את כל זה אונליין ועם 0 מאמץ.

art

 צבע אדום