מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 22°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
ח' תשרי התשפ"ה | 10.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 24°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 22°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

לוח רכבים חשמליים חדש בישראל, ספרקי

לא בטוח שהשיר "יש חשמל באוויר" נכתב על רכבים חשמליים, אבל אם אתם מתכננים לקנות רכב חשמלי משומש, כדאי לכם להתחיל את החיפוש בפלטפורמה המובילה בתחום – הכירו את אתר ספרקי עוד היום כדי לחשמל את האופן בו אתם נוהגים >>

לוח רכבים חשמליים חדש בישראל, ספרקי
ספרקי צילום: בינה מלאכותית CHATGPT

אז, מהו אתר ספרקי לרכבים חשמליים?

בגדול, מדובר באתר ייחודי המוקדש לרכבים חשמליים בארץ. באופן ספציפי יותר, האתר מציע מגוון רחב של רכבי חשמל יד שניה לצד דגמים חדשים, כאשר היתרון העיקרי של האתר טמון באופן בו הוא מעוצב – כמו לוח מודעות לכל דבר, מה שמקל על החיפוש. תוכלו למצוא רכבי טסלה, MG, ג'ילי, CHERRY ועוד – הכל תחת קורת גג אחת. בואו נעבור על כמה מהדגמים שאנחנו מצאנו באתר ספרקי - לוח רכבים חשמליים יד שניה:

·         טסלה Model 3 (2022) – במחיר של 189,000 ₪, מדובר באחד מהרכבים הנמכרים ביותר בשוק החשמלי בישראל ובאירופה. בעוד שטסלה מציעה טווח נסיעה מרשים, הביצועים שלה לא נופלים מזה. באופן כללי, טסלה ידועה בטכנולוגיה המתקדמת שלה, כולל מערכות נהיגה אוטונומיות וטעינה מהירה.

·         אם ג'י ZS (2023) – במחיר של 79,000 ₪, זהו רכב חשמלי במחיר נגיש, המותאם למשפחות ולנהגים חדשים בעולם החשמלי של היום. ה-ZS מציע מרחב פנימי נעים, אם כי היתרון הגדול שלו טמון בטכנולוגיה המתקדמת ובפונקציות הבטיחות המשופרות שלו, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למשפחות.

·         מקסוס Euniq 5 (2022) – במחיר של 150,000 ₪, הרכב הזה מציע שילוב מצוין בין עיצוב פונקציונלי לביצועים טובים. עם טווח נסיעה מרשים ויכולת טעינה מהירה, הוא אידיאלי למשפחות ולטיולים ארוכים. ה-Euniq 5 מצויד בטכנולוגיות מתקדמות, כולל מסך מגע גדול ואופציות חיבור מתקדמות.

כמה טיפים מאיתנו לקניית רכב חשמלי

בין אם בעזרת אתר ספרקי או באמצעות לוחות מודעות אחרים, בעת קניית רכב חשמלי יד שניה, חשוב לבדוק את הרכב במציאות, פייס טו פייס עם הבעלים. בהזדמנות הזאת תבקשו מהבעלים את ספר היסטוריית הטיפולים של הרכב, או לחילופין, בקשו ממנו שישלח לכם קובץ של ההיסטוריה (ניתן לבקש זאת מהמוסך, אבל החוק מתיר אך ורק לבעלים לבקש אותה). כמו כן, הקפידו לבדוק את מדד בריאות הסוללה (SOH), שיכול להצביע על חיי המדף הנותרים שלה, מאחר שעלות של סוללה חדשה יכולה להסתכם בעשרות אלפי שקלים. אם מדובר ברכב יוקרה, אפילו 100,000 ₪ ומעלה.

לסיכום, ספרקי אמנם מציע אתר מקצועי ושימוש לרכישת רכב חשמלי, אבל האחריות לבדוק את טיב הקנייה היא עליכם. לכן, לפני שאתם מקבלים החלטה, תמיד תוודאו שאינכם רוכשים חתול בשק. אם אתם צריכים להגיע עם הרכב לבדיקת קומפיו-טסט ולשלם על כך כמה מאות שקלים, אל תחשבו פעמיים – הבדיקה יכולה להציל אתכם מרכישת רכב במצב גרוע ובכך לחסוך הון עתק בכיס בטווח הרחוק יותר.

 

art

 צבע אדום