מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
ח' תשרי התשפ"ה | 10.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 28°c
חיפה 24°c
ירושלים 28°c
בית שמש 28°c
בני ברק 30°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מפקד כוח קודס חי - ונחקר באיראן בעקבות חיסול נסראללה

לפי דיווח בריטי, מפקד כוח קודס, איסמעיל קאאני בחיים ונחקר כעת באיראן בעקבות חיסול נסראללה. מקורב לאיראן: "לאיראנים יש חשד רציני שהישראלים הצליחו להסתנן למשמרות המהפכה"

מפקד כוח קודס חי - ונחקר באיראן בעקבות חיסול נסראללה
איסמעיל קאאני צילום: רשתות ערביות

העיתון הבריטי "Middle East Eye" מדווח כי מפקד כוח קודס, איסמעיל קאאני לא נהרג כפי שדווח במקומות שונים. לפי הדיווח קאאני נחקר באיראן בעקבות חיסולו של חסן נסראללה. 

מטרת החקירה הנערכת באיראן, ושבמסגרתה נחקרים בכירים איראנים שונים, היא להבין כיצד הצליחה ישראל לעקוב אחרי נסראללה ובכירי חיזבאללה שחוסלו בשבועות האחרונים, כך לפי "כאן חדשות". 

שמונה גורמים שונים אישרו לעיתון כי אכן מפקד כוח קודס לא נפגע. מפקד כוח המקורב לאיראן אמר: "לאיראנים יש חשד רציני שהישראלים הצליחו להסתנן למשמרות המהפכה, במיוחד אלו שפועלים בגזרת לבנון, אז כולם כעת מצויים תחת חקירה". 

"שום דבר עוד לא בטוח. החקירה עוד נמשכת וכל האפשרויות פתוחות", ציין. 

השבוע דווח כי מפקד כוח קודס האיראני, אסמאעיל קאאני, שנסע ללבנון לאחר חיסול נסראללה בחודש שעבר בתקיפה אווירית ישראלית, לא יצר קשר מאז התקיפות על ביירות בסוף השבוע האחרון.

אחד הגורמים הרשמיים אמר שקאאני שהה בפרבריה הדרומיים של ביירות, רובע הדאחייה, במהלך תקיפה ישראלית ביום חמישי האחרון, בה חוסל בכיר חיזבאללה האשם א-ספי, אך הבכיר האיראני אמר שהוא לא נפגש עם א-ספי.

חסן נסראללה איסמעיל קאאני מלחמת חרבות ברזל איראן

art

 צבע אדום